Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:21:53 GMT

مردم برای رای به نظام پای صندوق های رای آمدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۸۲۳۷

مردم برای رای به نظام پای صندوق های رای آمدند

قزوین- گروههای مختلف مردم استان قزوین با حضور باشکوه در شعب اخذ رای برای تقویت دوباره نظام به میدان آمدند تا ضمن بیعت دوباره با رهبری در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند.

خبرگزاری مهر، گروه استانها: از اولین ساعات اولیه بامداد و زمان رسمی اعلام شده ( ۸ صبح) درب های شعب اخذ رای در استان قزوین به روی مردم گشوده شد تا میزبان انسانهای فهیم و باشعوری باشد که به سرنوشت خود اهمیت می دهند و خود را در انتخاب عالیرتبه ترین مسئولان کشور ذینفع می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همه مردمی که سنشان به ۱۸ سال رسیده بود آمدند تا به رهبر خود لبیک بگویند و اعلام کنند سرنوشت کشور برایشان مهم است و حال که می توانند رای دهند از آن دریغ نکرده بلکه با افتخار از این فرصت برای سهیم شدن در سازندگی کشور و تعیین مسئولان عالیرتبه و شوراها استفاده می کنند.

محمد حسین کجینه باف با ۲۱ سال سن امروز خوشحال است که رای می دهد و به خبرنگار مهر می گوید: انتخابات به وحدت مردم کمک می کند و انسجام ما را تقویت کرده و موجب آبروی نظام هم می شود.

وی بیان کرد: ماندن در صف های طولانی هم برای ما خسته کننده نیست و واقعا با حوصله این ساعات را سپری می کنیم تا رای خود را به صندوق بیندازیم.

شادجهانی که ۴۰ سال سن دارد و کارمند است می گوید: در ریاست جمهوری برای من عمل به وعده ها اهیمت دارد و به کسی رای می دهم که به فکر مردم باشد و بتواند عزت ایرانیان در جهان را تقویت کند.

وی در خصوص شوراها هم بیان کرد: در شورا به کسانی نیاز داریم که مدیریت شهری را بلد باشند و بتوانند با ایده های خود به رفاه شهری کمک کنند.

زینب غربی به عنوان بانویی خانه دار در صندوق رای شعبه مسجد جوادالائمه به مهر گفت: حضور ما در این انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است و با این کار به اقتدار کشور کمک می کنیم.

وی در مورد انتخاب فرد مورد نظر خود هم گفت: به کسی رای می دهم که به فکر محرومان باشد و برای ما شغل ایجاد کند و در شورا هم برای من تخصص مهم است.

این بانوی خانه دار اظهارداشت: می دانم که حتی یک رای ما هم مهم است و به همین دلیل با علاقه آمده ام تا رای دهم و رئیس جمهور خود را انتخاب کنم.

علی شعبانی هم که با خوشحالی در کنار صندوق رای ایستاده است تا در انتخابات شرکت کند به خبرنگار مهر اظهارداشت: این حضور برای نظام مهم است زیرا چشم های جهانیان به این حضور دوخته شده تا ببینند مردم چه نگاهی به جمهوری اسلامی خود دارند.

وی بیان کرد: وقتی با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب با همه تهدیدها و تحریم ها مردم با نظام هستند و این علاقه را با مشارکت گسترده نشان می دهند بهترین اتکا و حمایت از نظام صورت گرفته و نظام آینده خود را تضمین می کند.

شعبانی اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای می دهم که اهل شعار نباشد و کار عملیاتی کند و برای همه کار کند و جلوی بیکاری را بگیرد و اقتصاد کشور را شکوفا کند.

در استان قزوین با گذشت ۱۲ ساعت از زمان رای گیری همچنان شاهد حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای هستیم و با تمدید ساعات رای گیری فرصت بیشتری برای کسانی که هنوز رای خود را به صندوق نینداخته اند فراهم شده است.

امروز درک و شعور بالای سیاسی مردم استان هم با مشارکت بسیار خوب آنها بار دیگر اثبات شد و می رود تا ساعاتی دیگر حماسه ای بزرگ شکل بگیرد و افتخاری دیگر در تقویم انقلاب اسلامی رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با همه کاستی و مشکلات بار دیگر نشان داد ایران اسلامی به عنوان کشوری آزاد با تحقق مردم سالاری دینی جایگاه برجسته ای در عرصه بین المللی دارد و می رود تا الگویی عملی برای دیگر کشورهای جهان در مشارکت و سهیم شدن مردم در تعیین سرنوشت کشور باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها