Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:51:03 GMT

دروغ مصلحتی به همسر؛ درست یا غلط؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۸۳۹۰

دروغ مصلحتی به همسر؛ درست یا غلط؟

به گزارشخبرنگارحوزهکلینیکگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛اعتماد جوهره زندگی زناشویی است و اگر دروغگویی باعث شود اعتماد زوج‌ها نسبت به یکدیگر سلب شود، زندگی به کام آن‌ها تلخ شده و سردی عاطفی جای صمیمیت را خواهد گرفت.
حس دردناکی است وقتی از همسری دروغ بشنوید که با صداقت و درستی با او رفتار کرده‌اید و تمام زندگی‌تان را وقفش کرده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاملا طبیعی است در مقابل دروغ‌های همسرتان عکس‌العمل تند نشان دهید و عصبانی شوید، اما بی‌شک می‌دانید با ناراحتی راه به جایی نخواهید برد و بهتر است به طور کاملا اصولی با این مشکل برخورد کنید.
اما گاهی اوقات می‌توان به همسرتان دروغ هایی را بگویید که به آن‌ها دروغ مصلحتی می‌گویند. در موارد زیر به نظر می‌رسد دروغ گفتن به همسر آثار چندان منفی را بر جای نمی‌گذارد:
اگر همسر شما فردی خجالتی است و از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است بهتر است که اگر لباسی یا کفشی را پسندیده که شما آن را دوست ندارید، به گونه‌ای رفتار کنید که وی حس خوبی نسبت به آن داشته باشد.
اگر همسر شما از داشتن عکس یا فایلی در لپ تاپ یا گوشی شما ناراحت است بهتر است که آن را در پوشه‌ای که جلو چشم همسرتان نیست نگهداری کنید چرا که این کار در مواقع خاص خیانت به همسر به حساب نمی‌آید.
همسر شما در طول روز زمان زیادی را صرف آشپزی می‌کند پس اگر به صورت اتفاقی یک روز غذای بی نمک یا شور در اختیار شما قرار داد بهتر است که به روی همسرتان نیاوردید و مانند روز‌های گذشته از او تمجید کنید.
اگر در یک جمعی قرار گرفتید که همسر شما سعی در گفتن مطالب خنده دار دارد، سعی کنید حتی در صورت جذاب نبودن مطلب به همسرتان لبخند بزنید و بگویید «عزیزم مطمئنا شما همیشه مطالب زیبا و جذابی بیان می‌کنید» زیرا این جملات به اعتماد به نفس همسرتان نیز کمک می‌کند.
اگر همسر شما از اضافه وزن بالا رنج می‌برد نباید هیچگاه او را سرزنش کنید. بهتر است به او بگویید شما بسیار زیبا و خوش اندام هستید و به او پیشنهاد کنید که برای داشتن سلامتی هر روز صبح تمرینات ورزشی انجام دهد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، ژرژ ژسوس در نشست خبری پس از شکست 4-2 برابر العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما عادت ندارد مسابقات را بدون پیروزی پشت سر بگذارد اما ما در ریاض که برای کسب مجوز صعود به فینال تلاش خواهیم کرد‌. ما می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم.

او در ادامه در واکنش به اینکه الهلال اعتماد به نفس زیادی برای این بازی داشت، گفت: اعتماد به نفس ما بیش از اندازه نیست، اما در فوتبال نمی‌توان اتفاقات بازی را کنترل کرد‌. ما عادت نداریم چهار گل دریافت کنیم و سه پنالتی بدهیم، پس باید دلیل این اتفاق را پیدا کنیم و آن را اصلاح کنیم.

سرمربی الهلال افزود: زمان کافی تا بازی برگشت وجود دارد که طی آن مراحل ریکاوری بازیکنان را انجام خواهیم داد و آماده بازی برگشت خواهیم شد.

وی در مورد عدم استفاده از صالح الشهری از ابتدای بازی توضیح داد: در صحبتی که قبل از بازی با او داشتم، گفت که اگر به من نیاز داری، از حاضرم نیم ساعت بازی کنم. او از زمان آخرین مصدومیتش تا به حال در تمرینات گروهی ما شرکت نکرده و به همین دلیل در ترکیب اصلی حضور نداشت نداشت و تا امروز روی محل مصدومیتش یخ می‌گذاشت.

ژسوس درباره نحوه برخوردش با هواداران الهلال حاضر در ورزشگاه هزاع بن زاید و معنای علامتی که به آنها داد، گفت: من به آنها می گفتم که بازی برگشت در ریاض است و می‌دانم که بازی پر سر و صدایی خواهد بود و مطمئن هستم که در ریاض به فینال صعود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • ببینید | دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • فیلم/ سنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد!
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • پاسخ به مسائل دینی با هوش مصنوعی ممکن نیست
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • 99 درصدِ اسرائیلی‌ها دروغ از آب درآمد!
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم