Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مسعود محولاتی جمعه شب در جمع خبرنگاران افزود: امروز مطالب گسترده ای در شبکه های مجازی در مورد کمبود تعرفه، بسته شدن صندوقها و ممهور نبودن تعرفه ها عنوان شد که هیچیک از آنها صحت نداشته است.
وی ادامه داد: هیچ مشکلی پیرامون تامین تعرفه رای گیری در خراسان رضوی وجود نداشته و ندارد و اگر شعبه ای هم کمبودی داشته پیش از اتمام تعرفه ها زمانی که هنوز 50 تا 100 برگه در اختیار دارد اعلام کرده و نیاز شعبه بلافاصله تامین شده و می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: از قبل از ظهر موضوع این شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی مطرح شد در حالی که کمبود تعرفه در پر ازدحامترین شعبه های نیز در ساعات اولیه امری غیرعادی است.
وی افزود: هم اکنون نیز به هر میزان که نیاز باشد تعرفه رای در خراسان رضوی وجود دارد ضمن آنکه پیش بینی ها 10 درصد بیش از جمعیت واجدان شرایط اخذ رای بوده است.
محولاتی ادامه داد: عده ای این فضای روانی را با استفاده از شبکه های مجازی و تلگرامی ایجاد کرده اند. افرادی سودجو که نسبت به نظام جمهوری اسلامی موضوع دارند و در پی آلوده کردن فضا هستند.
وی در مورد بسته شدن برخی صندوقها و شعبه های رای گیر در سطح مشهد همچون مدرسه اسرار در بلوار سازمان آب و نیز شعبه حرم مطهر رضوی هم گفت: هیچ مشکلی در این رابطه وجود نداشته و ندارد.
دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی همچنین در حضور خبرنگاران با نماینده فرماندار مشهد در یک شعبه رای گیری خواستار پاسخگویی وی در مور شایعه تعطیلی آن شد. احمدی فر نماینده فرماندار مشهد در پاسخ به این تماس گفت: این صندوق لحظه ای وقفه در کار نداشته است. در مدرسه اسرار دو شعبه 45 و 46 از صبح فعال بوده و هم اینک نیز با ازدحام جمعیت مواجه است چنانکه هنوز 100 برگه تعرفه در اختیار دارد و تقاضای دریافت تعرفه جدید نیز شده است.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی