Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهدای مدافع حرم همدانی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات برگه های رای را بزرگ ترین برگه های الهی دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همسر شهید مدافع حرم محمد رضا زارع الوانی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند با اشاره به حضور حداکثری درانتخابات افزود: به کوری چشم دشمنان کشورمان و اهل بیت ما باید در صحنه حضور داشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعظم فتحی اظهار کرد: ما با رای دادن خود به امنیت کشور و رهبرمان رای میدهیم.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح افزود: همه تلاش را برای انتخاب اصلح باید بکنیم و با رای دادن به شخص اصلح دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم.

همسر شهید مدافع حرم زارع الوانی خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند که شهدا چه کسانی و مسائلی را در زندگی اشان ارزشمند می دانستند و برای چه عقیده ای خونشان را دادند.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن خون شهدا افزود: عقیده های شهدا را باید زنده نگه داریم و باید با رای دادن و انتخاب اصلح خود راه شهیدمان را ادامه دهیم.

همسر شهید مدافع حرم زارع الوانی در پایان با اشاره به اهانت برخی ستاد انتخاباتی به شهدای مدافع حرم افزود: اینها بدانند که ما هیچ وقت نمیگذاریم خون شهدایمان پایمال بشود و با رای دادن به کسی که طرفدار خون شهدا باشد این را اثبات خوهیم کرد تا به امید خدا همین رای دادن زمینه ساز حضور امام زمان (عج) باشد.

*امروز مردم ایران بزرگترین برگه الهی را در دست دارند

در ادامه با همسر شهید مدافع حرم محسن فانوسی دیگر شهید مدافع حرم مصاحبه ای صورت گرفت .

سمیرا حمیدی‌نامدار در گفتگو با صبح الوند شرکت در انتخابات را برگ برنده ای در پیشگاه خدا و شهدا دانست و افزود: امروز بزرگترین برگه الهی را تک تک مردم ایران نزد خودشان دارند.

همسر شهید مدافع حرم فانوسی افزود: مردم با رای هایی که می توانند به صندوق بیندازند برگ برنده ای در پیشگاه خداوند و تمام شهدایی که برای این مملکت از جان خودشان گذاشتند خواهند داشت و این برگه ای پرافتخار است.

وی با ابراز خوشحالی از ایرانی بودن و زندگی در سرزمین که در آن مردم سالاری حاکم است افزود: خدا را شاکر هستیم که در سرزمینی زندگی میکنیم که از نعمت ولایت و مردم سالاری برخورداریم ومی توانیم با انتخاب خودمان سرنوشتمان را تغییر دهیم و به هر حال زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:  تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
سرگرد پاسدار عبدالوهاب عبدی پور از همه نهادها، ادارات، سازمانها، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، فرهنگیان، اصناف وبازاریان ومردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت دعوت کرد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان‌های این عزیزان، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان کنند.

دیگر خبرها

  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت