Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی بعد از ظهر امروز پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر برگ رای که در دستان ما قرار دارد، یک امانت الهی است که باید آن را به نام شایسته‌ترین فرد موجود در انتخابات به صحنه بیندازیم و دین خودمان را نسبت به کشور و انقلاب ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگاه همه دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی و ملت ایران امروز به انتخابات ما است. اگر حماسه بزرگی رقم بخورد که تاکنون آمارها و مشاهدات ما نیز دال بر شکل‌گیری یک حماسه عظیم است، دوستان انقلاب را امیدوار و شادمان و دشمنان نظام و انقلاب ما را ناامید و مأیوس خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان این که انتخاب فرد اصلح و شایسته در انتخابات یک فریضه بر دوش همه ما است، عنوان کرد: آینده کشور و شهر ما در گرو انتخاب آگاهانه امروز ما است و ما باید در برابر رایی که می‌دهیم در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم و انتخابی مسؤولانه انجام دهیم.

نعیم‌آبادی در پایان تأکید کرد: انقلاب ما امروز به رای ملت نیاز دارد تا بتواند در آستانه چهارمین دهه از حیات خود با نشاط و شور بیشتری به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، به موضوع دور دوم انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و از مردم برای حضور پر شور پای صندوق آرا برای خلق حماسه‌ای جدید دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، به موضوع دور دوم انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و از مردم برای حضور پر شور پای صندوق آرا برای خلق حماسه‌ای جدید دعوت به عمل آورد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس به همان اندازه مرحله اول مهم است، چون ۴۵ نماینده انتخاب خواهند شد.

وزیر کشور گفت: در مرحله دوم ۱۱۵۰۰ شعبه در ۲۲ حوزه ۱۵ استان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بدون در نظر گرفتن شاخص‌هایی دقیق انتخاب نامزد اصلح غیرممکن است
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • انتخاب اصلح پایه گذار ایران قوی و مستقل است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند