Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@16:23:58 GMT

تجمع گسترده مردم در شعبات اخذ راي اردبيل

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۹۱۵۳

خبرگزاري آريا - براساس گزارش‌هاي ارائه شده اخذ آرا در برخي روستاهاي کم‌جمعيت اردبيل به اتمام رسيده و در اين مناطق رفته رفته صندوق‌ها به فرمانداريها انتقال داده مي‌شود.

به گزارش مشرق، براساس گزارشهاي ارائه شده اخذ آرا در برخي روستاهاي استان اردبيل به اتمام رسيده و رفته رفته صندوق‌هاي آرا در اين مناطق به محل فرمانداري‌ها و ستاد انتخابات انتقال داده مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس گزارشات به دست رسيده از تمامي نقاط استان اردبيل امروز مردم اين ديار با حضور حماسي خود اعتبار انقلاب را چند برابر کرده و مردم اردبيل امروز حماسه‌اي عظيم در تاريخ انقلاب اسلامي ايران خلق کردند.
شنيده‌ها حاکي از آن است که اخذ آرا در برخي روستاهاي اردبيل هم‌اکنون نيز ادامه دارد و به احتمال زياد تا ساعت 23 امشب شمارش آرا در اکثر روستاهاي اردبيل پايان مي‌يابد.
تمهيدات لازم براي انتقال صندوق‌ها به فرمانداري انجام شد
جواد زنجاني، فرماندار اردبيل در بازديد از محل اخذ راي در اردبيل اظهار داشت: تمهيدات لازم براي انتقال صندوقها به فرمانداري و ستاد انتخابات انجام شده و در اين زمينه هيچ مشکلي وجود ندارد.
وي از آمادگي نيروهاي انتظامي، امنيتي و اطلاعاتي و ستاد انتخابات براي برگزاري انتخابات باشکوه و سالم در اردبيل خبر داد و افزود: در اين زمينه مسئولان نظارتي آمادگي همه‌جانبه دارند تا در روند انتخابات کمک شاياني داشته باشند.
براساس گزارش‌هاي ارائه شده از خلخال، مشگين‌شهر،‌ نير، نمين، پارس‌آباد، کوثر، سرعين، اصلاندوز و ساير توابع استان اخذ آرا در بيشتر توابع و روستاهاي اين مناطق به پايان رسيده است و اخذ آرا در مناطق شهري همچنان ادامه دارد.
تخلفات انتخاباتي با جديت رصد مي‌شود
ناصر عتباتي، دادستان عمومي و انقلاب اسلامي اردبيل با حضور در محل ستاد انتخابات استان اظهار کرد: تخلفات انتخاباتي در اردبيل با جديت رسيدگي مي‌شود و تاکنون 6 نفر به خاطر تخلفات در اردبيل دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.
وي افزود: در شهرستان‌هاي اردبيل نيز تخلفات انتخاباتي گزارش شده که با جديت اين امر مورد رسيدگي قرار گرفته است.
در حالي که به ساعات پاياني اخذ آرا در اردبيل نزديک مي‌شويم گزارش‌ها از شلوغي شعبات اخذ راي در مراکز پرجمعيت اردبيل حاکي بوده و صفهايي در مقابل اين شعبات تشکيل شده است.
باتوجه به اينکه بيشتر مردم روز جمعه را در کنار خانواده خود سپري مي‌کردند ترجيح دادند در لحظات پاياني در شعبات اخذ راي حاضر شده و به کانديداي مورد نظر راي دهند.
آري رفته رفته به لحظات حساس شمارش آراي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستاها نزديک مي‌شويم و شور و حال خاصي در بين طرفداران نامزدهاي انتخاباتي وجود دارد تا نتايج آراي اين انتخابات در اردبيل مشخص گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است

فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: در تمام هفتاد و شش سالی که از تشکیل حکومت صهیونیستی و اشغال سرزمین‌های فلسطین می‌گذرد، چنین چیزی سابقه نداشته است. جنبشی گسترده در اعتراض به جنایات جنگی اسرائیل و قتل عام مردم غزه که طی شش ماه اخیر سی و چهار هزار کشته بجا گذاشته، دانشگاه‌های آمریکا را فرا گرفته است.

میزان جنایات جنگی اسرائیل اینبار به‌حدی بود که وجدان افکار عمومی را جریحه دار کرد و شاید وتو شدن طرح تشکیل کشور فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا هم به گسترده‌تر شدن اعتراضات منجر شده باشد. امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

دیگر خبرها

  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه