Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-09@02:19:12 GMT

نگرانی‌ها از تخلفات بسیار جدی شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۹۲۳۴

نگرانی‌ها از تخلفات بسیار جدی شده است

رقابت بسیار نزدیک است و نگرانی‌ها از تخلفات، مداخلات و کم‌کاری‌ها بسیار جدی شده است. به گزارش جهان نيوز به نقل از نسیم؛ مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:
رقابت بسیار نزدیک است و نگرانی ها از تخلفات، مداخلات و کم کاری ها بسیار جدی شده است.
از همه نمایندگان آقای رئیسی در شعب و دست اندرکاران انتخابات تقاضا می کنم با گرفتن ویدئوهای سلفی از خود، جزئیات تخلفات را بیان کرده و برای بنده یا ادمین کانال جبهه مردمی بفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی شرفی از درخشش ماشاریپوف و اورونوف

به گزارش "ورزش‌سه"، اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال ایران در حاشیه اختتامیه جام یونس شکوری که با حضور پرشور پیشکسوتان برگزار می‌شود، در گفتگو با خبرنگاران گفت: سالیان سال است که اینجا (ورزشگاه امجدیه) می‌آیم. واقعا اینجا، جایی است که خوشحالم می‌کند، هم‌دوره‌ای‌هایم را می‌بینم. گذر زمان را هم حس می‌کنم که باید قدر همدیگر را بدانیم.
پیشکسوت فوتبال در خصوص مسابقات لیگ اظهار داشت: از سرخابی‌ها همه دارند صحبت می‌کنند. از تیم‌های دیگر هم باید صحبت کنیم. امسال یکی از سال‌هایی است که پول‌هایی که برای بازیکنان خارجی دادیم، حرام نشده و من قبلا هیچوقت از بازیکنان خارجی لذت نمی‌بردم. کیفیت‌شان خیلی بالاست و متاسفانه برخی تیم‌ها نیز دارند از ما جلو می‌زنند. الان ستاره تیم فوتبال استقلال یک ازبکستانی است. فوتبال این منطقه دارد از ما جلو می‌زند. باید بیدار شویم و پنبه را از گوشمان برداریم. کسانی که الان دارند گل می‌زنند اروپایی نیستند.
شرفی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: بازیکنان ایران تتو زدن (خالکوبی) را خوب بلدند. از مچ دستشان تا گردنشان خالکوبی زده‌اند و موهایشان هم دم‌اسبی می‌بندند. بازیکنان خارجی هم این‌شکلی هستند ولی خب بازیکنان ما نیز مثل آنها فوتبال بازی کنند.

دیگر خبرها

  • نگرانی شرفی از درخشش ماشاریپوف و اورونوف
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • پاس‌ گل سامانه خودنویس برای مستاجران و مشاوران املاک
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند