Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@08:51:28 GMT

گزارش ایکنا از حضور حماسی مردم شاهدیه در شعب اخذ رای

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۵۹۸۲۳

گزارش ایکنا از حضور حماسی مردم شاهدیه در شعب اخذ رای

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مردم شاهدیه شهرستان یزد نیز همچون سراسر کشور با حضور پرشور در پای صندوق های رای مشارکت حداکثری در انتخابات 96 را رقم زدند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که صبح امروز در سراسر کشور و از جمله استان یزد در حال برگزاریست، حضور پرشور مردم در تمام شعب هویداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همراه عکاس خبری برای تهیه خبر و عکس به بعضی از شعب شهر شاهدیه همچون مسجد قمربنی هاشم شهرک ابوالفضل، مسجد مهدیه ابرندآباد، دبیرستان ام سلمه ویژه برادران، دبستان ممتازان ویژه خواهران، مسجد صاحب الزمان گردفرامرز و مسجد مهدیه نصرت آباد حضور پیدا کردیم.

جالب توجه اینکه در بعضی شعب با توجه به داشتن کارت خبرنگاری و حتی عکاس ایکنا با داشتن کارت فرمانداری و نامه از این نهاد با ممانعت نمایندگان مواجه شد و طی برقراری تماس اجازه گزارش تصویری از آن شعب اخذ می شد.
ازدحام بانوان در محل دبستان ممتازان شاهدیه که ویژه خواهران در حال رای گیری بود، حماسه دیگری از حضور نیمی از قشر جامعه را ثبت می کرد.
محمد سجاد کلمبو، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی شهرستان یزد به ایکنا گفت: مردم شهرستان یزد از همان لحظات آغاز انتخابات حماسه آفریدند و با حضور خود اقتدار نظام را به جهانیان نشان دادند.
وجود 41 شعبه اخذ رای ویژه بانوان در شهرستان یزد
طبق گفته مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی شهرستان یزد 335 شعبه اخذ رای در این شهرستان آرای مردم را جمع آوری که از این تعداد ۴۱ شعبه ویژه خواهران است تا به راحتی بتوانند اراء خود را به صندوق بیاندازند.
حضور پرشور مردم این شهر در تمام شعب بویژه حضور رای اولی ها در تمام شعب مشهود بود و همچنان این مشارکت تا پایان رای گیری ادامه خواهد داشت.
بنا به گفته طالبی رییس ستاد انتخابات استان یزد ۶۷۷ هزار و ۹۴۲ نفر واجدین شرایط در انتخابات که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹ نفر رای اولی در انتخابات مشارکت خواهند داشت.
خوشحالم با حضور در انتخابات می‌توانم در آینده کشور سهیم باشم

محدثه ثقفی که برای اولین بار است در انتخابات شرکت می کند در حاشیه حضور در دبستان ممتازان شاهدیه به ایکنا گفت: بنده متولد سال ۷۸ هستم و خوشحالم که می توانم با حضور در انتخابات در آینده کشورم سهیم باشم.
وی ادامه داد: مشارکت مردم تاثیر زیادی در آینده کشور دارد و به نیازهای جامعه پاسخ داده می‌شود و خوشبختانه امسال مشارکت و حضور حداکثری را شاهد هستیم .
کودکان نیز رای دادند

مقصد بعدی ما حضور در مسجد صاحب الزمان گردفرامرز بود که حضور پرشور مردم به همراه کودکان جلب توجه می کرد و کودکان اصرار بر رای دادن داشتند، مسئولان شعب در امری جالب با آماده کردن برگه‌ای کودکان نیز در این امر سهیم می شدند.
حضور شخص کاندیداها علاوه بر نمایندگانشان نیز در شعب اخذ رای جالب توجه بود و جالب تر اینکه این کاندیداها به صورت سیار در شعب رفت و آمد می کردند.
گزارش: اعظم السادات میرجلیلی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۵۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی اظهار کرد: برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با مشارکت مردم و شورای اسلامی شهر و شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی، اجرا فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: برای مشارکت مردم دستگاه‌های دولتی و عمومی باید زمینه را فراهم کنند که در شهرستان کوهسرخ با انسجام به‌وجود آمده، زمینه فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای رویداد گردشگری جشنواره ریواس، به ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری همکاری کردند که از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

موسوی یادآور شد: توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ بر مبنای ظرفیت‌هایی از جمله گردشگری کشاورزی، گردشگری روستایی، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی برنامه ریزی شده که اجرای برنامه‌ها در این مسیر روند رو به رشدی دارد و تاکنون شش اقامتگاه بوم گردی، شش خانه مسافر در شهرستان آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی همچنین صنایع‌دستی را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان کوهسرخ عنوان کرد و افزود: طی دو سال گذشته ۸ کارگاه صنایع دستی در رشته‌های فرت بافی، گلیم بافی و دوخت‌های سنتی، گیوه بافی و قلاب بافی فعال شده و مبلغ ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و اشتغال مستقیم حدود ۴۰ نفر فراهم شده است.

وی گفت: صنایع‌دستی و گردشگری در یک چرخه و زنجیره ارزش قرار دارند و وابسته به یکدیگرند، رونق گردشگری موجب فروش محصولات صنایع دستی و کشاورزی نیز شده و اقتصاد شهرستان را پویا کرده است.

کد خبر 6084413

دیگر خبرها

  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد