Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، امام جمعه موقت یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد با بیان اینکه انتخابات در ایران برگ برنده‌ای در برابر توطئه‌های دشمنان است، اظهار کرد: مردم نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور به بهترین شکل به نمایش گذاشتند و پی از انتخابات، این وظیفه رئیس جمهور منتخب و سایر منتخبان مردم است که برای رفع مشکلات تلاش کنند و همواره خود را خادم ملت بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آیت اللهی افزود: بر اساس گزارش های متعدد، مردم با حضور گسترده خود از این آزمون سربلند خارج شده اند، زیرا هر رأیی که به صندوق ریخته می شود، تیری به قلب دشمنان این کشور اسلامی است.

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب که انتخابات دو پیام بزرگ دارد که یکی بیانگر علاقه مردم به نظام اسلامی و دیگری بیانگر مصمم بودن، زنده و بصیر بودن مردم ایران است اذعان کرد: مسئولان باید خود را خدمت‌گذار این مردم بدانند و در راستای خدمت به آنها قدم بردارند.

آیت اللهی با تاکید بر اینکه مردم ایران مهمترین سرمایه‌های ایران اساسی هستند، گفت: آرای مردم را حق‌الناس دانست و عنوان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات باید تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم به کار بسته و در راستای برگزاری انتخابات هرچه پرشورتر تلاش کنند.

وی حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات را مهمترین موضوع دانست و عنوان کرد: اینکه مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند مسئله اصلی است و مهم نیست به چه کسی رای می‌دهند چرا که در هر صورت تیری کاری به قلب دشمن است.

خطیب جمعه یزد همچنین با گرامیداشت سالگرد سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار، مقاومت و پیروزی، گفت: امنیت امروز کشور و برگزاری آزادانه نمازجمعه و انتخابات ها و سایر موارد نتیجه رشادت ها و برکات خون شهدای اسلام، انقلاب و تلاش های سربازان گمنام امام زمان، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان است .

خطیب جمعه یزد همچنین با انتقاد از نحوه تبلیغات برخی داوطلبان شوراها در استان اظهار کرد: در تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شاهد استفاده از عکس ها، پوستر و بنرهایی بودم که با شئونات اسلامی هماهنگی نداشت و مسئولان باید طوری برنامه ریزی کنند تا این گونه مسائل تکرار نشود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات

اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در 21 اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش نمود تا با لحاظ نمودن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم شریف اقدام نماید.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

متقی‌فر در پایان اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به این شرح اعلام کرد:

1- علیرضا سلیمی

2- غلامحسین رضوانی

3- محمد سراج

4- زهره سادات لاجوردی

5- زهره طبیب‌زاده

6- فاطمه قاسم پور

7- مجتبی زارعی

8- حسین صمصامی

9- حسین نجابت

10- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

11- علی اصغر پورمحمدی

12- حسن خجسته باقرزاده

13- مهدی شریفیان

14- مهدی عسگری

15- عبدالحسین روح الامینی

16- سعید آجرلو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست