Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@04:54:27 GMT

خلق حماسه حضور دیگری از سوی ملت شریف ایران اسلامی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۲۳۵۷

خلق حماسه حضور دیگری از سوی ملت شریف ایران اسلامی

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، ضمن عرض تبریک به مناسبت خلق حماسه حضور دیگری از سوی ملت شریف ایران اسلامی،در پای صندوق آرای 29 اردیبهشت 96 ، از تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم مجموعه فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران ، تشکر و قدردانی نمود .

در بخشی از این پیام آمده است :

لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا از سوی مردم ولایت مدار ایران اسلامی و حضور حماسی در پای صندوق آراء، برگ زرین دیگری به مجموعه افتخارات در طول 39 سال گذشته از انقلاب اسلامی ایران رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید استقلال، عزت، توسعه و آبادانی کشور مرهون مجاهدت خستگی ناپذیر شما مردان و زنانی است که همراه با مردم جای جای کشور پهناور اسلامی ایران با خلق حماسه سیاسی، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر کشیدید و به دشمنان اثبات نمودید که در سخت ترین شرایط نیز مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان رهبر فرزانه اید.

اینجانب ضمن تبریک به برندگان واقعی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا،که همانا مردم شریف و غیرتمند ایران اسلامی می باشند،از شما پرسنل زحمت کش و خدوم که با حضور مقتدرانه خود در صحنه های مورد نیاز، امنیت و آرامش کامل را برای شهروندان عزیز فراهم نمودید،تشکر می نمایم؛امیدوارم در تمام مراحل زندگی،موفق و موید باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه