Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، اونها با یه پرواز و چند ساعت تو هواپیما بودن نمی تونستن خودشون رو به اون طرف دنیا برسونن، علاوه برا این نیاز به سرمایه زیادی هم داشتن. خب همین وقت و پول رو که کنار هم بگذارین، می بینین کافی بوده تا از سفر و گردشگری پشیمون بشن، اما بازم نشدن! عکس های قدیمی و تصاویر دیدنی که این روزها از توریست های اروپایی و سفر اونها در دهه 80 میلادی به مصر منتشر شده، سختی هایی که در این را وجود داشته رو نشون میده، هرچند که گویا سفر لوکسی داشتند! خانم ها رو می بینید که با لباس های رسمی از اهرام مصر بالا میرن و مردانی که مشغول عکاسی هستن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشای این عکس ها جذاب هست، باعث میشه قدر فرصت هایی که این روزها برای گردشگری و داشتن سفر ارزان وجود داره رو بیشتر بدونین و البته به آینده فکر کنید و خیال پردازی که پیشرفت تکنولوژی، گردشگری رو چقدر برای توریست ها آسمون تر میکنه؟ بنابراین با ما همراه باشید تا عکس به عکس، تغییرات ایجاد شده در نحوه سفر رو طی صدها سال ببینید، اینکه چطور این توریست های اروپایی گرمای سوزان مصر رو تحمل می کردن و شهر به شهر برای دیدن اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری سفر میکردن. درنهایت مطمئن هستیم که بعد از تماشای عکس ها، شما هم با ما هم عقیده میشین که همین الان و اینجا، می تونه بهترین فرصت برای گردشگری باشه و آغاز ماجراجویی جدید برای کشف ناشناخته ها ...

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (5MB)

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت