Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@15:20:16 GMT

مشارکت ۷۵ درصدی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۴۱۰۱

مشارکت ۷۵ درصدی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۷۵ درصد مردم استان در انتخابات این دوره از ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری دارای حدود یک میلیون جمعیت است.

وی افزود: از این مجموع 665 هزار نفر واجد شرایط رأی بودند که حدود 500 هزار نفر در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: میزان مشارکت مردم استان در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیش از 75 درصد برآورد شده است.

سلیمانی با اشاره به انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: طبق توافق شورای نگهبان با وزارت کشور در ابتدا آراء ریاست جمهوری تا ساعت 4 صبح شمارش و بلافاصله شمارش آراء شورای شهر و روستا آغاز شد که تقریباً آماده است اما خود فرمانداران اعلام می‌کنند.

وی با تشکر از همه عوامل اجرایی در انتخابات گفت: 22 هزار عوامل اجرایی شبانه‌روز در راستای برگزاری انتخابات استان تلاش کردند.

انتهای پیام/

R41350/P1384/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا روز دوشنبه و پس از ورود به دادگاه منهتن جهت رویارویی با ۳۴ اتهام جنایی در اولین دادگاه کیفری یک رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که «هیچ پرونده‌ای وجود ندارد».

وی ادامه داد: این تعقیبات سیاسی است... این یک حمله به آمریکاست.

ترامپ اظهار کرد که ایالات متحده توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود که بسیار در این پرونده دخیل است.

وی افزود: این واقعا یک حمله به یک رقیب سیاسی است.

ترامپ به اتهام ۳۴ جرم جعل اسناد تجاری برای پنهان کردن ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت شده به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، در حال محاکمه است.

این پرونده یکی از چهار اتهام جنایی علیه ترامپ در طول دوره ریاست‌جمهوری وی است و ممکن است تنها پرونده‌ای باشد که قبل از روز انتخابات در ماه نوامبر به دادگاه ارجاع شود.

اگر ترامپ در این پرونده مجرم شناخته شود ممکن است تا چهار سال به زندان محکوم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود