Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:47:51 GMT

اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر رستمکلا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۴۶۹۸

اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر رستمکلا مشخص شد

سید خالق سجادی فرماندار بهشهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهر رستمکلا یکی از سه شهر شهرستان بهشهر است که انتخابات در شعب اخذ رای این شهر هم با حضور حداکثری برگزار و از بین 18 کاندیدای شرکت کننده 5 نفر به عنوان اعضای اصلی و 3 نفر به صورت علی البدل در این شهر توسط مردم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با اعلام پایان شمارش آرای شورای اسلامی شهر رستمکلا، سید کریم میری رستمی نام پدر میررمضان با 3354 رای، حسین ده باشی رستمی فرزند رمضان با 3339 رای، رمضانعلی حاجی زاده رستمی نام پدر حسنجان با 3167 رای و سید قاسم حسینی رستمی نام پدر میرطالب با 2760 رای و حسن آقا قلیان رستمی فرزند مصطفی با 2576 رای به عنوان 5 عضو اصلی شورای اسلامی شهر رستمکلا به مدت 4 سال انتخاب شدند.
فرماندار بهشهر افزود: سید سیمع الله لطیفی رستمی نام پدر سید مجتبی با 2527 رای، عین الله تصادقی نام پدر نورالله با 2495 رای و حیدرعلی شیردل شهمیری نام پدر شعبان با 2401 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر رستمکلا انتخاب شدند.
شهر رستمکلا در شرق مازندران واقع شده است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/ 7332

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟

یکی از گزینه‌های داخلی باشگاه تراکتور برای انتخاب سرمربی فرهاد مجیدی بود که سرمربی سابق باشگاه تراکتور ضمن تشکر از مدیران این باشگاه پاسخ منفی داد.

به گزارش مشرق، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار