Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - نتایج قطعی انتخابات شورای در شهرهای بستان آباد، عجب شیر و قره آغاج آذربایجان شرقی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان شمارش آرای مأخوذه در تعدادی از شهرهای آذربایجان شرقی برای انتخاب اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نتایج قطعی این انتخابات در برخی شهرها اعلام شد.

مشخص شدن ترکیب ۷ نفره اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر بستان آباد

بر همین اساس سعید اسفندیاری با ۲۸۷۵ رای، حسین عزت زاده با ۲۴۳۲ رای، داود فرهنگ با ۲۲۲۶ رای، محمد اکرمی با ۲۰۳۳ رای و یوسف نامور با ۱۸۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر بستان آباد معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسن باستان با ۱۷۰۴ رای و رحیم رحمانی با ۱۶۳۴ رای به عنوان اعضای علی البدل پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بستان آباد انتخاب شدند.

اعضاء اصلی و علی البدل شورای شهر عجب شیر مشخص شدند

در شهرستان عجب شیر نیز مجید مرادی با ۵۸۱۴ رای، حسن قاسم نژادیان با ۴۷۲۷ رای، ناصر معانی با ۴۳۰۳ رای، مجتبی نیکنام با ۳۷۹۰ رای و جعفر قادری با ۳۲۱۹ رای توانستند به عنوان اعضاء اصلی راهی شورای شهر اسلامی این شهر شوند.

زهرا شهبازیان با ۲۹۸۷ رای، محمد مومن زاده با ۲۵۴۰ رای و بهداد خاکزاد نیز با ۲۱۹۰ رای توانستند آراء مردم عجب شیر را به عنوان اعضاء علی البدل شورای اسلامی این شهر به خود جلب کنند.

اعلام اسامی شوراهای منتخب مردم در شهر قره آغاج

مهدی حبیب الهی با ۱۱۸۴ رای، داوود محمدپور با۱۱۴۰ رای، اصغر محبی با ۹۰۴ رای، علی اصغر فیضی با ۸۷۸ رای، وهاب وحیدی با ۸۲۱ رای و محمد شعبانی با ۸۰۶ رای نیز به عنوان منتخبان مردم شهر قره آغاج، مجوز حضور در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این شهر کسب کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همزمان با نهم اردیبهشت روز شورا ، با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ پیش از حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در گلستان شهدا با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

در این آئین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان یاد و خاطره شهیدان را با تقدیم گل بر مزار پاک آنها گرامی داشتند.

به گزارش ایمنا در گلزار شهدای شهر اصفهان حدود هشت هزار شهید گلگون کفن آرمیده‌اند.

کد خبر 748595

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد