Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@13:29:11 GMT

تعیین نرخ شهریه مهدکودک‌ها در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۵۴۴۲

تعیین نرخ شهریه مهدکودک‌ها در هفته آینده

به گزارش پارس نیوز،

حبیب‌الله مسعودی فریدگفت: به نظر می‌رسد هفته آینده در رابطه با نرخ شهریه مهدکودک‌ها و افزایش میزان آن به جمع‌بندی نهایی برسیم چرا که اکنون این فرآیند از استان‌ها به سطح کشوری در حال انجام است و در هر استانی برآوردها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این بحث در وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده کانون مهدکودک‌ها و سازمان بهزیستی در حال بررسی است و با توجه به وضعیت هر استان شرایط اقتصادی و اجتماعی آن حتی مناطق بالا و پایین شهر این نرخ شهریه تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید گفت: هدف ما کمترین افزایش میزان شهریه است و وضعیت استانی مدنظر است البته سازمان بهزیستی حمایت‌های لازم را می‌کند به طوریکه در روستامهدها‌ که شامل این نرخ‌گذاری نمی‌شود و معمولا نرخ کمتری پرداخت می‌کنند یک وعده غذای گرم داده می‌شود و گاهی نرخ‌های این مهدکودک‌ها توسط بهزیستی پرداخت می‌شو د.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی ادامه داد: بنابر این تعیین نرخ‌های سالانه بیشتر شامل مهدکودک‌ها در سطح شهر است و روستامهدها به حمایت بیشتری نیاز دارند به طوریکه سال گذشته 70 میلیارد تومان برای دادن یک وعده غذای گرم در روستامهدها هزینه شده است و امسال پوشش بیشتر این برنامه را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای شهر تهران نیز جمع‌بندی نهایی انجام نشده و در حال چانه‌زنی و بررسی هستیم.

فرید در مورد تخلف برخی از مهدکودک‌ها در افزایش شهریه، گفت: نهادهای نظارتی وجود دارند همچنین سامانه 3000012333 برای بررسی مشکلات و تخلف‌های مهدکودک‌ها برقرار است و مردم می‌توانند به این سامانه پیام‌های خود را ارسال کرده و ظرف 48 ساعت بررسی‌های لازم انجام شود.

وی گفت: همچنین علاوه بر اینکه بازدیدهای روزانه داریم در ایامی مانند آغاز سال تحصیلی که کودکان بیشتر به مهدها سپرده می‌شوند، بازدیدهای ویژه‌ای داریم که در آن نماینده حراست، بازرسی و دفتر مهدکودک و نوجوان بهزیستی حضور دارند تا موارد تخلف برخورد لازم شود.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج

سید علی مرعشی گفت: از ۸۳ هزار زائری که در سامانه ثبت نام کرده اند سلامت جسمی ۷۳ هزار زائر تائید شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پرونده ۴ هزار و ۴۰۰ زائر در دست بررسی و ظرف یکی دو روز آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: تا این لحظه فقط بررسی سلامت جسمانی و تشکیل پرونده برای ۵ هزار زائر باقی مانده، به عبارتی بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

مرعشی در ادامه بیان کرد: پرونده هزار و ۱۳۰ زائر هم به کمیسیون پزشکی ارجاع شده که از این تعداد استطاعت جسمی ۲۸۲ زائر تائید شده و پرونده سایرین در حال بررسی است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بررسی کمیسیون‌های پزشکی حج و زیارت تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: کمیسیون پزشکی زائران استان تهران دیروز سه شنبه ۲۸ فروردین و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین برای بررسی پرونده ۴۰۰ زائر در حال برگزاری است.

مرعشی در پایان درباره وضعیت آماده سازی محموله دارویی برای مراسم حج امسال گفت: داروها خریداری و بسته بندی شده است و منتظر صدور مجوز عربستان برای ارسال محموله هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود، کارگران هم تعطیل هستند
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»