Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:42:43 GMT

نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان مبارکه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۵۶۶۹

نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان مبارکه اعلام شد

علی اصغر ذاکری روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین نتایج انتخابات شوراهای شهر اظهارکرد: با پایان شمارش آرای فهرست منتخبان شورای شهر مبارکه به صورت رسمی اعلام شد و بر این اساس فرشته صالحی ، غلامرضا نصوحی، سجاد خالوزاده مبارکه، محسن رضازاده، هدایت الله عباسیان قهنویه، محمد تقی قاسمیان مبارکه، فریدون کیانی شیخ آبادی به عنوان اعضای اصلی و حمید فروتن مبارکه و جمال حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به انتخاب اعضای شورای شهر زیباشهر اظهار کرد: معصومه غضنفرپور خولنجانی، ذبیح اله رحیمی آدرگانی، حسن ابوطالبی آدرگانی، خسرو غضنفرپور آدرگانی و حسین رحیمی بعنوان اعضای اصلی ومهدی ابوطالبی و سید اکبر موسویان خولنجانی بعنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.
فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به آرای شورای شهر دیزیچه گفت:اسدالله یزدانی، بهرام یزدانی دیزیچه، علی ملکی دیزیچه، مرتضی عطائی نوکابادی، مرتضی نوری لنجانی نوکابادی به عنوان اعضای اصلی و مهدی عطائی و معصومه سلمانیان بعنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر دیزیچه انتخاب شدند.
وی همچنین با اشاره به انتخاب اعضای شورای شهر کرکوند گفت: بهنام بهرامی کرکوندی، عوضعلی ملت کرکوندی، بهروز اسمعیلی کرکوندی، مهدی ترابی سیاه بومی و زهرا بهرامی کرکوندی به عنوان اعضای اصلی و وحید رجبی سیاه بومی و بهرام بهرامی هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
ذاکری گفت: فرهاد فرزاد، عباس کاظم فرزندی، مسعود بربریان، حجت اله کریمیان طالخونچه و شکراله کارگران به عنوان اعضای اصلی شورای شهر طالخونچه و علی کاظمی طالخونچه و مهدی علی بیگی به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.
فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر مجلسی گفت: مهرداد رحمانی، اعظم یلمهء، ایمان ابراهیمیان، علی احمدپور مبارکه و جلیل آبروئی به عنوان اعضای اصلی و حسن فتاحی و علی اصغر فتاحی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
80 درصد از مردم واجد شرایط در شهرستان مبارکه در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.
۷۸ شعبه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ۷۵ شعبه برای انتخابات شورای اسلامی در 6 شهر و ۲۴ روستا شهرستان مبارکه برنامه‌ریزی و در نظر گرفته‌شده بود.
415 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد 225 نفر در حوزه شهری و 190 نفر در حوزه روستایی، از شش شهر و 24 روستا هستند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس ۲۹ اردیبهشت برگزار شد.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها به تمام مردم به‌ویژه جامعه شورایی اعم از روستاها و شهرها اظهار کرد: شناسایی مشکلات شهر و رفع نیازهای ضروری شهروندان از وظایف اصلی شوراهای اسلامی شهر است.

وی افزود: اعضای مجلس شوراها و شوراهای اسلامی شهر باید برای شناسایی و رفع مشکلات شهر با شهروندان ارتباط برقرار کنند، چراکه اعضای شوراها نمایندگان شهروندانی هستند که در دل محلات و کوچه پس کوچه‌های شهر زندگی می‌کنند و با شنیدن صدای آن‌ها می‌توان به عمق وقایع در شهر پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

فلاح ادامه داد: خط یک متروی اصفهان در دوره‌های قبل راه اندازی شد و دوره ششم مدیریت شهری اصفهان نیز تلاش کرده است خط دوم آن را به بهره‌برداری برساند و در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 748527

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی