Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:21:13 GMT

انتقال اردوی پسران رویینگ به سد حسن‌لو

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۵۸۲۴

مرحله جدید اردوی تیم ملی رویینگ در محل جدید برگزار می‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اردوی تیم‌ ‌ملی رویینگ پسران ایران از فردا (یک‌شنبه) آغاز می‌شود و با رایزنی‌های فدراسین این مرحله در محل جدید برگزار می‌شود و ملی‌پوشان از سد مریوان به سد حسن‌لو واقع در شهرستان نقده منتقل شده‌اند.

پیش از این ملی‌پوشان در مریوان بودند که برخی مشکلات از جمله مسمومیت باعث شد تا ملی‌پوشان به وضعیت تمرینی‌شان اعتراض کنند و به همین دلیل فدراسیون محل تمرینی آن‌ها را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ ‌ملی از فردا تمریناتش را در این سد شروع می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد