Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در چندین شهرستان استان کرمانشاه معرفی شدند اما کار شمارش آرا در مرکز استان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، منتخبان شوراهای اسلامی در چندین شهرستان دیگر استان کرمانشاه معرفی شدند اما روند شمارش آرای شورای شهر در شهرستان کرمانشاه ادامه دارد.

طبق اعلام فرهاد همتی، سرپرست فرمانداری گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار مهر، شمارش آرای شورای شهر در این شهرستان به پایان رسده و اعضای شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس آرای شمارش شده، از ۵۹ نامزد انتخابات شورا در این شهرستان احمد رشیدی با ۳ هزار و ۲۵۸ رای نفر اول، فریاد پرهوده با ۲ هزار و ۹۰۴ رای نفر دوم، علی الفتی با ۲ هزار و ۸۶۹ رای نفر سوم، جهانگیر عزیزی با ۲ هزار و ۷۱۶ راینفر چهارم و حشمت الله پرواز با ۲ هزار و ۵۶۰ رای به عنوان نفر پنجم شورای شهر این شهرستان معرفی شدند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب، از معرفی علی پرهوده، ایرج شیرزادیان و پوریا حشمتی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر این شهرستان خبر داد.

وی میزان آرای ماخوذه را ۱۸ هزار و ۷۹۰ رای و مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات را ۹۷ درصد اعلام کرد.

آمار نهایی منتخبین شورای شهر پاوه

هم چنین فرماندار شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعلام منتخبین شورای شهر پاوه خبر داد و گفت: جهانبخش لطف الهی با ۴ هزار و ۶۶ رأی نفر اول، حیدر اسلامی نیا با ۳ هزار و ۱۷۲ رای نفر دوم، سامان مرادی با ۳ هزار و۱۳۹ رای نفر سوم، دلشاد جراح زاده با ۳ هزار و ۱۹۳ رأی نفر چهارم و سیدمحمد احسن با ۲ هزار و ۸۷۸ رأی به عنوان نفر پنجم شورای شهر پاوه معرفی شدند.

پرویز ایده پور از معرفی ناصر صادقی با ۲ هزار و ۵۳۴ و سید آزاد حسینی نیز با ۲ هزار و ۴۱۷ به عنوان نفرات علی البدل شورای شهر پاوه خبر داد.

وی مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات را ۷۶ درصد اعلام کرد.

منتخبین شورای شهر ثلاث باباجانی معرفی شدند

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، از نهایی شدن آمار منتخبین شورای شهر این شهرستان خبر داد و گفت: ناصح عظیمی به عنوان نفر اول، جلال مرادی نفر دوم، چنور احمدی نفر سوم، عطا رحیمی نفر چهارم و اسعد به عنوان نفر پنجم بیشترین آرا ورای شهر تازه آباد در مرکز ثلاث باباجانی را به خود اختصاص دادند.

وی از مشارکت ۷۶ درصدی مردم ثلاث باباجانی در انتخابات خبر داد تصریح کرد: ۱۷ هزار واجد شرایط در ثلاث باباجانی در انتخابات شرکت کردند.

منتخبین شورای شهر روانسر و شاهو اعلام شدند

فرماندار شهرستان روانسر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از معرفی منتخبان شورای شهر روانسر و شاهو خبر داد و گفت: براساس آمار به دست آمده از شمارش نهایی آرا، صباح مظفری با ۲ هزار و ۸۷۷ رای به عنوان نفر اول، کیومرث مظفری با ۲ هزار و ۶۳۱ رای نفر دوم، میثم رضایی با ۲ هزار ۴۵۰ رای نفر سوم، فریدون خرمی با ۲ هزار و ۲۳۵ رای نفر چهارم و محمد فتحی با ۲ هزار و ۷۸ رای به عنوان نفر پنجم شورای شهر روانسر معرفی شدند.

حسین ویسمرادی افزود: محمدصالح شهسواری با ۲ هزار و ۲۷ رای، جهانشاه احمدی با یک هزار و ۹۹۹ رای و خاطره قادری با یک هزار و ۹۰۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر معرفی شدند.

وی از معرفی محمدمیرزا شریفی با ۷۱۸ رای، لقمان یوسفی با ۶۳۵ رای، کبیر محمودی با ۶۲۴ رای، ستار فتحی با ۶۰۰ رای و سامان بهرامی با ۵۸۹ رای به عنوان اعضای شورای شهر شاهو خبر داد.

فرماندار روانسر از معرفی آکو رحیمی نژاد با ۵۲۰ رای، بهزاد اعظمی با ۴۸۸ رای و شاهپور رحیمی با ۴۶۸ رای به عنوان اعضا علی البدل شورای شهر شاهو نیز خبر داد.

معرفی منتخبان شورای شهر کنگاور

فرماندار کنگاور نیز از معرفی منتخبان شورای شهر کنگاور خبر داد و گفت: اسفندیار رحمت آبادی با ۹ هزار و ۴۶۰، سوسن سلیمان آبادی با ۶ هزار و ۴۶۴ رای، روح الله بختیاری با پنج هزار و ۶۰۵ رای، ابوالقاسم طاهرآبادی با چهار هزار و ۴۸۶ رای، عباس کاوسی شریف با چهار هزار و ۶ رای و حسین ادیبان با سه هزار و ۸۹۷ رای و احمد پروانه با سه هزار و ۸۴۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کنگاور انتخاب و معرفی شدند.

علیرضا ایزدی افزود:منصور رحمتی مهر، بیژن قزوینه، یوسف رحمتی، عباس رحمتی و رسول خزایی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر کنگاور معرفی شدند.

شمارش آرای شورای شهر در کرمانشاه ادامه دارد

هم‌چنین فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر، از تداوم شمارش آرا در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: کار شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه به اتمام رسیده و برای اعلام رسمی نتایج منتظر تایید مراجع مربوطه هستیم.

وی افزود: کار شمارش آرا انتخابات شوراها در شعب اخذ رای شهر کرمانشاه همچنان ادامه دارد و احتمالا تا عصر امروز به طول بیانجامد.

لازم به ذکر است، پیش از این منتخبین شورای شهر قصرشیرین و گیلانغرب نیز معرفی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت به نام هفته شوراها نامگذاری شده است که در این هفته برنامه‌های مختلفی در سطح استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تشکیل شوراها نقش مهمی در تحقق مشارکت مردم در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی دارد و ۹ اردیبهشت مصادف با فرمان تاریخی امام راحل (ره) در سال ۱۳۵۸ مبنی بر تثبیت حاکمیت ملت ایران در سرنوشت خویش و تشکیل شوراهای اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتقای شأن منزلت و جایگاه شوراهای اسلامی پایه شامل عشایر، روستایی و شهری در بخش، شهرستان و استان هدف از برگزاری مراسم روز شوراها است.

وی اضافه کرد: این نهاد در تسریع و تسهیل فرآیندهای توسعه، تقویت ارتباط و تعامل مردم با حاکمیت، بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت، توان و قابلیت‌های مردم به‌عنوان بازیگران و کنشگران اصلی و صاحبان اصلی نظام در فرایند توسعه ملی نقش تأثیرگذاری دارد.

معرفی دستاوردهای شوراها

برزگرزاده بهره‌گیری از ظرفیت شوراهای اسلامی در تحقق شعار سال، پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و معرفی دستاوردهای شوراهای اسلامی به مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی را از دیگر اهداف اجرا برنامه‌های هفته شوراها دانست.

وی هم‌اندیشی با صاحبان علم و تجربه، جوانان، زنان، نخبگان و اقشار مختلف مردم را از دیگر اهداف برگزاری این مراسم ذکر و بیان کرد: این هم‌اندیشی در راستای بررسی آسیب‌ها و چالش‌های پیش‌روی شوراهای اسلامی و راهکارهای برون‌رفت از آنها برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تجلیل از برترین‌های خانواده بزرگ شوراهای اسلامی و شهروندان نمونه برتر در تعامل با شوراها را از دیگر امور در این هفته دانست و اضافه کرد: در هفته شوراها ضمن برگزاری همایش با حضور منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان بوشهر و شهرستان‌ها، از اقدامات و فعالیت‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلیل می‌شود.

وی تعداد اعضای شوراهای استان را هزار و ۴۶۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۱۰ شورای اسلامی در سطح شهرستان، ۲۵ شورا در بخش‌ها و ۴۰ شورا در سطح شهرها تشکیل شده است.

برگزاری برنامه‌های متنوع

برزگرزاده با بیان اینکه در مجموع هزار و ۲۵۰ نفر عضو شوراهای روستایی این استان هستند، تصریح کرد: ۱۵۰ نفر اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان بانو و مابقی آقایان هستند.

وی تعداد اعضای شورای اسلامی شهرهای استان بوشهر را ۲۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: در هفته شوراها برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، عمرانی و اجتماعی تدوین شده و در این هفته از طرح‌های مختلف در شهرها و روستاهای استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر جایگاه شوراها در قانون اساسی را بسیار رفیع دانست و افزود: اعضای شوراهای اسلامی طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم و به‌صورت مستمر پیگیر حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف هستند.

وی، عناوین هفته شوراها را برشمرد و گفت: ۹ اردیبهشت به‌عنوان شوراها، تولید با مشارکت مردمی، ۱۰ اردیبهشت، شوراها و مشارکت اجتماعی زنان، ۱۱ اردیبهشت شوراها و ارتقای سرمایه اجتماعی، ۱۲ اردیبهشت شوراها و شاخص‌های کیفیت زندگی، ۱۳ اردیبهشت شوراها و شادابی و نشاط اجتماعی، ۱۴ اردیبهشت شوراها و رونق تولید و کارآفرینی و ۱۵ اردیبهشت شوراها و درآمد پایدار محلی نامگذاری شده است.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستاها را یکی از نقاط عطف تاریخ سیاسی ایران نام برد و افزود: تشکیل شوراهای اسلامی را نشان از ظرفیت سیاسی ایران برای جلب مشارکت بیشتر مردم در اداره امور کشور، تحقق مردم سالاری دینی و تمرکززدایی دارد.

کد خبر 6089946

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی