Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: آلساندرو دل‌پیرو معتقد است که باشگاه رم بهتر از این می‌‌توانست وضعیت اسطوره 40 ساله‌اش فرانچسکو توتی را مدیریت کند. نیمکت‌نشینی توتی در این فصل برخلاف خواسته هواداران و اخبار ضد و نقیضی که درباره آینده او به گوش می رسد، جنجال‌ها و حواشی زیادی را درباره این بازیکن ایتالیای به وجود آورده است که این وضعیت باعث ناراحتی کاپیتان سابق بانوی پیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، توتی هنوز اعلام نکرده است که در پایان فصل آیا می‌خواهد بازنشسته شود یا نه و این در حالیست که به نظر می‌رسد علاوه بر سرمربی تیم، مسئولان باشگاه هم بدشان نمی‌آید که کاپیتان تیم‌شان در پایان فصل کفش‌هایش را آویزان کند.

دل‌پیرو به رادیو رای ایتالیا گفت: من بهتر بودم یا توتی؟ من بازیکنان را به دو دسته تقسیم می‌کنم و توتی را هم در دسته اول قرارمی‌دهم. رفتار لوچانو اسپالتی با توتی تأسف‌آور است؟ من متأسفم که این داستان، لحظات تلخی را به وجود آورده است اما دنیا همین است. توتی، اسپالتی و باشگاه رم حقیقت را می‌دانند و تنها آنها می‌توانند درباره اتفاقاتی که رخ داده، پاسخ دهند. اگر من بودم به توتی در بازی برابر جنوا میدان می‌دادم.

دل‌پیرو ردباره حضور یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا و ابراز امیدواری درباره قهرمانی این تیم بعد از 21 سال، اظهار داشت:من همیشه طرفدار یوونتوس خواهم بود. این تیم در قلب من است و امیدوارم که فینال لیگ قهرمانان را هم ببرد. نه تنها قلباً دوست دارم یوونتوس قهرمان شود بلکه عقلم هم می‌گوید که این تیم شرایط و هوشیاری لازم برای شکست دادن رئال مادرید را دارد. من امیدوارم که یوونتوس مثل همیشه خرید بازیکنان ایتالیایی را در دستور کارش قرار دهد. در ایتالیا ما الان بازیکنان مانند بلوتی یا اینسینیه را داریم اما بعید می‌دانم که تورینو یا ناپولی آنها را بفروشند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • گل تماشایی فرانچسکو توتی به یوونتوس / فیلم
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • کیت عبدو: از جیمی کرگر عبور کردیم و سطح کارشناسان را با حضور الساندرو دل پیرو بالا بردیم / زیرنویس فارسی