Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:09:41 GMT

نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شاهرود منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۶۳۴۲

نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شاهرود منتشر شد

به گزارش ایرنا، بر این اساس نام اعضای منتخب شوراهای اسلامی به این شرح است:
در شهر شاهرود، سید مصطفی طباطبایی با هشت هزار و 700 رای، حمیده محبی با هشت هزار و 260 رای، سید جواد بیطرف با هشت هزار و 27 رای، سیده زهرا موسوی با هفت هزار و 854 رای، وحید الدین وحیدنیا با هفت هزار و 732 رای، سید حبیب الله میر ابوالحسنی با هفت هزار و 524 رای و حسینعلی سمیعی با هفت هزار و 451 رای به شورای اسلامی شهر شاهرود راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مرتضی احمدیان، غلامرضا فضلی، سید مصطفی مجیدی، مهدی موسی زاده و حسین قنبریان به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.
**** شهر بسطام
در شهر بسطام نیز ، احسان احمدی با یکهزار و 730 رای، علی عباسی با یکهزار و 715 رای، ناصر شمس با یکهزار و 553 رای، محسن حسنی با یکهزار و 384 رای و سید حسین هاشمی با یکهزار و 338 رای بیشترین را آوردند.
علی رضوانی، نصرت الله خدامی و سمانه باقری هم به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.
*** شهر رودیان
همچنین در شهر رودیان، حمیدرضا عامری با یکهزار و 324 رای، سید جعفر میرغفوری با 991 رای، سید علی میرغفوری با 979 رای، محبوبه عامری با 946 رای و محمد علی بخشی با 867 رای به عضویت شورای اسلامی این شهر در آمدند.
سید محمد غفوری، مهدی عرب علی محمدی و محمد حسین دیانتی خواه هم اعضای علی البدل هستند.
*** شهر کلاته خیج
در کلاته خیج هم علی محمد عرب زینلی با یکهزار و 256 رای، عبدالله غنایی با یکهزار و 209 رای، حمید عرب عامری با یکهزار و 156 رای، جواد عجم با 985 رای و غلامرضا عجم اکرامی با 768 رای به شورای اسلامی این شهر راه یافتند.
رضا انصاری، حسین عرب رستمی و رمضانعلی عرب نیز به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.
*** شهر مجن
در شهر مجن ، علی اصغر ملانجفی با یکهزار و 425 رای، قاسم یوسفی با یکهزار و 251 رای، سید حسین میرباقری با یکهزار و 168 رای، سید حسین سادات با یکهزار و 56 رای و حسن یارمحمدی با یکهزار و 37 رای اعضای اصلی و صادق زارع مجنی، علیرضا سهرابی و ابراهیم احمد مجنی اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر مجن شدند.
*** بیارجمند
در شهر بیارجمند عبدالحسین احمدی با 675 رای، سید رضا حسینی با 561 رای، ابراهیم باقری با 522 رای، محمد باقری فرزند حسن با 491 رای و محمد باقری فرزند حسین با 480 رای از سوی مردم این شهر انتخاب شدند.
سید ابراهیم آمیقی، علی باقری و رحمت الله باقری نیز اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر هستند.
در شهرستان شاهرود 748 تن داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند که هفت تن انصراف داده و سه تن نیز رد صلاحیت شدند.
کهنسال ترین داوطلب با 87 سال سن از روستای گرماب بیارجمند و جوان ترین آنها هم 25 ساله و اهل روستای حسین آباد ساغری بخش مرکزی است.
با برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شاهرود ، 275 تن به عضویت شوراهای اسلامی این شهرستان درآمدند.
از این تعداد ،32 تن عضو شورای اسلامی پنج شهر تابعه شدند.
انتخابات شورای شهر شاهرود به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.
7359/6167خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد