Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ا یرنا، محمدرضا خباز روز شنبه در این پیام افزود: 29 اردیبهشت 1396 برای همیشه برگی زرین و افتخاری بزرگ برای مردمی است که با شرکت آگاهانه و سرشار از شور و شعورشان در روز تعیین سرنوشت، شادی را به دل دوستان و یاس و ناامیدی را بر وجود دشمنان نظام نشاندند.
وی خاطرنشان کرد: بی تردید حضور گسترده و پرنشاط شما در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاییدی دوباره بر همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای امام خمینی(ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و تثبیت آرمان‌های دولت تدبیر و امید بود و موجب عزت و آبروی نظام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سمنان ادامه داد: اوج هوشمندی و درایت این مردم زمانی هویدا و آشکار گردید که انگشتان رنگی مرد و زن با غیرت ایرانی ، علیرغم تلاش بدخواهان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایجاد یاس و ناامیدی و اختلاف افکنی، تیری شد بر قلب آنانی که شادمانی و عزت این مردم را تاب و تحمل ندارند .
خباز افزود: بنده ضمن تبریک به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری به واسطه خلق این حماسه ماندگار ملت ایران ، مراتب تبریک و شادباش خود و مردم شریف استان سمنان را به رئیس جمهور منتخب ملت ، جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی که خود از افتخارات این سرزمین و رشد یافته در این خاک پاک نخبه پرور است اعلام داشته و از خداوند متعال دوام دولت و بقای سعادت و عزت برای ایشان و دولت مردان تدبیر و امید آرزو می نمایم .
وی گفت: جا دارد به منتخبان مردم برای تصدی کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان پهناور نیز تبریک عرض نموده و آرزو نمایم به واسطه حمایت و پشتوانه ی رای عظیم مردم و با استعانت از خداوند سبحان در تلاش برای آبادانی و طراوت بیش از پیش شهرها و روستاهای این استان پهناور و با استعداد، موفق و منصور باشید .
استاندار سمنان تاکید کرد: از زحمات و تلاش همه عزیزان برگزارکننده انتخابات از اعضای ستاد انتخابات استان، ستادهای انتخابات شهرستانها، هیأت نظارت، هیأت اجرایی، بازرسین ،فرمانداران، بخشداران ، نیروی انتظامی، بسیج و دیگر نیروهای مسلح، دستگاه قضایی، امنیتی و اطلاعاتی، صدا و سیمای مرکز سمنان و دیگر رسانه ها و مطبوعات، شهرداران و کلیه دستگاه‌های اجرایی و کارکنان خدوم دولت که بار دیگر جلوه ای از همدلی، وحدت وکارایی خودشان را به منصه ظهور رساندند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
استاندار سمنان گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری بیشتر با دولت تدبیر و امید گام های بزرگی برای خدمتگزاری به مردم و رشد و توسعه استان برداشته شود.
میزان مشارکت مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت 96 به میزان 80.3 درصد اعلام شد.
در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ٬ دو هزار و 422 با هم رقابت کردند و هزار و 64 نفر آنها برای عضویت درشوراها انتخاب خواهند شد، این انتخابات در شهرهای سمنان ٬ شاهرود و دامغان به صورت الکترونیکی برگزار شد.
میانگین مشارکت مردم استان سمنان در تمام انتخابات بعد از انقلاب اسلامی 73.7 درصد، در سال 92 و در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 78.2 درصد و در چهار دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 67.3 درصد بوده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود