Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@22:00:04 GMT

اهدای نخل طلای افتخاری کن به تهیه‌کننده هالیوودی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۷۱۲۴

اهدای نخل طلای افتخاری کن به تهیه‌کننده هالیوودی

جفری کاتزنبرگ یکی از بنیان‌گذاران کمپانی دریم‌ورکس، جمعه ۲۹ اردیبهشت، نخل طلایی افتخاری جشنواره کن را به کلکسیون افتخاراتش اضافه و این جایزه را با جایزه اسکار افتخاری خود در سال ۲۰۱۲ تشبیه کرد.

تیری فره‌مو دبیر جشنواره فیلمن کن در مراسمی که برای اهدای این جایزه به کاتزنبرگ برگزار شده بود به حضور انیمیشن «شرک» در جشنواره فیلم کن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فره‌مو نمایش این انیمیشن در جشنواره فیلم کن راه حضور فیلم‌های تجربی‌تر در این جشنواره را هموار کرد. او در ادامه گفت: «از آغاز حضورم در مقام مدیریت جشنواره کن دنبال تقویت ارتباط با سینمای هالیوود بودم و اعتماد و ایمان کاتزنبرگ در این راه کمک شایانی به من کرد.»

سوزان سارندن، ویل اسمیت و اما تورمن بازیگران سرشناس هالیوودی حاضر در این دور از جشنواره کن از جمله مهمانان مراسم اهدای جایزه به کاتزنبرگ بودند.

کاتزنبرگ گفت: «جشنواره کن معتبرترین جشنواره سینمایی جهان است. این جشنواره استثنایی است چون رهبرانی استثنایی دارد. برای اهالی دنیای سینما حضور در جشنواره فیلم کن همانند حضور در المپیک برای ورزشکاران است.»او در ادامه افزود: «حضور در این جشنواره خود بزرگترین افتخار است و جایزه گرفتن در مرتبه دوم اهمیت قرار دارد.»

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود