Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@08:46:03 GMT

توقیف محموله ۴۰۰ میلیون ریالی البسه قاچاق

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۷۲۳۱

به گزارش شریان نیوز، سرهنگ "محمد رضا امیری" در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید پوشاک قاچاق از شهرستان های مرزی استان نموده و قصد دارند آن از طریق معابر فرعی استان کرمانشاه به شهرستانهای مرکزی کشور منتقل کنند، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی و فنی، ساعت و مسیرهای حرکت و نوع خودروی حامل قاچاق شناسایی و طی یک عملیات ضربتی متوقف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این زمینه، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۶۸۰ ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شده است.

با تمام توان از آرای مردم محفاظت کردیم

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمام توان از آرای مردم محفاظت کردیم و با استعانت از خدای متعال اجازه ندادیم کوچکترین مشکلی در روند امنیت انتخابات بوجود بیاید.

سرهنگ "رضا شیرزادی" اظهار کرد: با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمام توان از آرای مردم محفاظت کردیم و با استعانت از خدای متعال اجازه ندادیم کوچکترین مشکلی در روند امنیت انتخابات بوجود بیاید.

وی با اشاره به حضور پر رنگ مردم در پای صندوقهای اخذ رای گفت: کارکنان انتظامی و خانوده آنها نیز در اجرای وظیفه شرعی خود در شعب اخذ رای حاظر شدند و به نمایندگان منتخب خود رای دادند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه هیچ گونه گزارش سوء امنیتی در سطح شهرستان نداشته ایم، تصریح کرد: مردم با نشاط و آرامش و با امنیت کامل در پای صندوق های رای حاظر شدند و کاندیدای اصلح خود را انتخاب کردند.

وی شور و شکوه حضور مردم کرمانشاه را در اولین ساعات شروع اخذ رای پررنگ توصیف کرد و افزود: از اولین ساعات شروع اخذ رای مردم با شور و نشاط در صف های طولانی حضور داشتند که این حماسه حضور، جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام داد و تمامی معادلات آنان را بر هم زد.

کشف محموله توتون قاچاق در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۱۰ هزار پاکت توتون قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه مقادیر زیادی کالای دخانی از طریق معابر غیر مجاز استان کرمانشاه به داخل شهرستان های مرزی وارد و دپو شده است تا در فرصت مناسب توسط خودروهای پوششی به سایر استان های کشور انتقال یابد، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات گسترده ساعت و محل تردد خودروهای حامل کالای قاچاق شناسایی و اکیپی ار پرسنل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ورودی غربی شهر کرمانشاه اعزام شد که در نهایت یک دستگاه نیسان حامل کالای قاچاق رؤیت و با انجام اقدامات پلیسی متوقف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خودرو توقیفی به همراه متهم به پلیس آگاهی منتقل شد که در بررسی دقیق خودرو ۱۰ هزار پاکت ۵۰ گرمی توتون قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی است.

بیش از ۵ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف پنج هزار و ۶۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و دستگیری دو متهم خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" گفت: عوامل پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را که از مرزهای غربی به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود، شناسایی کنند.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از انجام تحقیقات تکمیلی، زمان و مسیرهای حرکت و نوع خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند، لذا اکیپی از پرسنل این اداره به محورهای مواصلاتی غربی اعزام شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از کنترل محور مورد نظر، در نهایت یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل کالای قاچاق مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد، همچنین دو سرنشین خودرو نیز دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به کشف پنج هزار و ۶۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عنوان کرد: کارشناسان ارزش محموله توقیفی را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

پایگاه خبری پلیس

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ فضل الله پرنو گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر هنگام گشتزنی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک و از ان‌ها بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی ۴ تن خوراک دامی قاچاق به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ پرنو از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی