Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@19:58:04 GMT

حماسه‌ای دیگر با حضور پرشور مردم در انتخابات ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۶۷۷۰۱

حماسه‌ای دیگر با حضور پرشور مردم در انتخابات ثبت شد

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، متن پیام تبریک دکتر ضیائی بدین شرح است:

«جناب آقای دکتر روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

انتخاب دوباره جنابعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران، یقینا نشانه اعتماد و اعتقاد یک ملت بصیر به ظرفیت‌ها و خدمات دولت تدبیر و امید بود که با هدایت حکیمانه جنابعالی، عزت و دستاوردهای عظیمی را در چهار سال گذشته تقدیم کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم کشورمان با لبیک به خواست رهبری معظم و با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت، ضمن خلق و ثبت حماسه ای دیگر ، پیمان دوباره‌ای را با نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور منتخب خویش برای تعالی و پیشرفت ایران بزرگ بستند.

جمعیت هلال احمر نیز همچون همیشه و در این راه و تکلیف ملی، در کنار مردم و دولت خواهد بود و با همت امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو این جمعیت که عصاره ملت نوعدوست ایران هستند، پیام بشردوستی و صلح ایرانیان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

اینجانب، به عنوان عضو و نماینده خانواده بزرگ و مردمی جمعیت هلال احمر، این انتخاب فرخنده را به حضرتعالی و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال توفیق و سربلندی بیش از پیش شما را مسئلت می‌نمایم.»

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر، از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

دیگر خبرها

  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است