Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکنسول ایران در مونیخ گفت: حضور بسیار معنادار، گسترده و با نشاط شما گرامیان ، سرافرازی ایرانیان و یکپارچگی هم میهنان مقیم را به زیبایی به نمایش گذاشت.

به گزارش ایسنا، عبدالله نکونام قدیری با انتشار پیامی به شرح زیر از حضور گسترده ایرانیان مقیم مونیخ قدر دانی کرد:
با سلام و ادای احترام خالصانه
بدینوسیله صمیمانه‌ترین قدردانی خود را تقدیم می‌کنم به هم‌میهنان عزیزی که روز گذشته برای حضور و مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری وقت گرانبهای خود را اختصاص دادند و از راههای دور و نزدیک ، به رغم یک روز کاری و درسی ، اوقاتی بارانی و محدودیت مکانی کنسولگری به پای صندوق رای آمدند و ترازی بالا از حضور و رای دهی در بین جامعه ایرانیان فرهیخته مقیم جنوب آلمان را برجای گذاشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور بسیار معنادار ، گسترده و با نشاط شما گرامیان ، سرافرازی ایرانیان و یکپارچگی هم میهنان مقیم را به زیبایی به نمایش گذاشت.
فرزندان ایران به خوبی اعتلای فکری ، سیاسی و پیوند جدایی‌ناپذیر خود با میهن عزیز را دیروز در مونیخ نشان دادند و همه دیدند مردم کشوری که در محاصره ناامنی در منطقه پیرامونی خود قرار دارند چگونه نظر و دیدگاه‌شان را با برگه رای و در چارچوب‌های مدنی بیان می‌دارند و این در حالی است که متاسفانه در دیگر کشورهای منطقه ما بیان نظر و رای تنها از طریق گلوله است و خشونت و افراط .
لازم می‌دانم به طور ویژه از معتمدین شما هم میهنان گرامی که قبول زحمت کرده و عضویت در هیئت های اجرایی و نظارت را پذیرفتند و در برگزاری این انتخابات باشکوه سرکنسولگری را یاری کردند تشکر کنیم.
از همکاران عزیزم در سرکنسولگری اعم از آنهایی که مستقیما درگیر اجرا و نظارت بر انتخابات بودند و همچنین عزیزانی که در بخش پشتیبانی تلاش فراوانی بعمل آوردند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.
همواره پیروز و سربلند باشید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد بایرن‌مونیخ نمایش بهتری داشت.

به گزارش مشرق، جدال حساس بایرن‌مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی دو بر دو به پایان رسید. سرمربی تیم اسپانیایی در پایان مسابقه اعتراف کرد بایرن‌مونیخ نمایش بهتری داشته است.

به نوشته مارکا کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: بایرن نمایش بهتری داشت ولی به نظرم ما بهترین بازی‌مان را به نمایش نگذاشتیم. در نیمه نخست بسیار خوب دفاع کردیم اما در نیمه دوم بایرن فشار بیشتری آورد و توانست دو گل هم به ثمر برساند. به نظرم تساوی نتیجه خوبی برای ما در این بازی بود.

کارلتو ادامه داد: با این نتیجه اعتمادبه‌نفس تیم برای بازگشت برگشت زیاد است. بایرن‌مونیخ کیفیت بالایی از خود نشان داد و به این ترتیب در بازی برگشت هر احتمالی وجود دارد. به نظرم از نمایش خوب بایرن‌مونیخ غافلگیر نشدم؛ چرا که در این تیم بازیکنان باکیفیت زیادی مثل هری کین، موسیالا، توماس مولر و سانه بازی می‌کنند. این بازیکنان می‌توانند هر تیمی را با مشکل مواجه کنند. متاسفانه آنها از عدم توازن ما نهایت استفاده را بردند و دو گل زدند.

آنچلوتی در ستایش از تونی کروس گفت: کلماتی در توصیف این بازیکن نمی‌یابم. او بازیکنی بزرگ و مهم برای رئال مادرید است. پاس او دیدنی بود و البته باید گفت که حرکت وینیسیوس هم هوشمندانه و عالی بود. اما درباره بلینگام بگویم که شب او نبود و در نهایت هم به خاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد. شب خوبی برای همه تیم نبود.

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: ما سبک خاصی نداریم و بسته به شرایط بازی می‌توانیم واکنش نشان دهیم. این شانس را داریم که راهی فینال شویم و برای رسیدن به هدفمان نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم. جدال دو تیم بزرگ در بازی رفت با تساوی به پایان رسید و در بازی برگشت از حمایت هوادارانمان برخورداریم و همین می‌تواند به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور