Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس هيات بازرسي ستاد انتخابات خوزستان گفت: سه هزار و 968 بازرس و سربازرس بر روند انتخابات اين دوره در استان نظارت کردند.

سيد لطف الله هاشمي اظهار کرد: سه هزار و 720 بازرس انتخابات و 248 سربازرس در اين دوره از انتخابات همکاري کردند.

وي با اشاره به اينکه با توجه به اينکه راي مردم حق الناس است، هدف از بازرسي انتخابات را شناسايي تخلفات احتمالي و پيگيري رفع آنها با هدف ارتقاي سلامت انتخابات عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمي اظهار کرد: در هر انتخاباتي هواداران نامزدها سعي مي کنند گزينه مورد نظرشان پيروز شوند و معمولا به جز فعاليت هاي مجاز، اقدامات غيرمجاز هم انجام مي دهند که بيشتر در زمينه تبليغات است؛ البته برخي از تبليغات غيرمجاز مانند خريد و فروش راي مخفي است و برخي مانند نصب پوستر در محل هاي ممنوعه، علني است که هيات هاي بازرسي به همه اين گزارش ها بر اساس مستندات و مدارک رسيدگي مي کند.

وي همه شعب اخذ راي در استان ديروز بازرسي شده است خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش هاي بازسان، در انتخابات اين دوره در خوزستان تخلف عمده اي اتفاق نيفتاد و توانستيم تخلفات را کنترل کنيم.

هاشمي درباره اعتراضات برخي شهروندان نسبت به کمبود تعرفه در برخي از شعب اخذ راي، اظهار کرد: در خوزستان با کمبود تعرفه مواجه نبوديم و هيچ گزارشي مبني بر عدم اخذ راي مردم به دليل نبود تعرفه، دريافت نکرديم.

مديرکل بازرسي و رسيدگي به شکايات استانداري خوزستان همچنين گفت: در برخي از شعب راي گيري با تاخير آغاز شده که بيشتر در مناطق روستايي بوده است.

وي در ادامه با اشاره به ازدحام برخي شعب تا اعلام زمان اتمام راي گيري، اظهار کرد: با وجود درخواست استان، اما شوراي نگهبان با استناد به نظر ستاد انتخابات کشور، قبول نکرد از افرادي که در ساعت 24 در شعب حضور داشته و هنوز راي خود را به صندوق نينداخته بودند، راي گيري شود.

منبع: ايرنا


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد