Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ طبق قانون نقل و انتقالات باشگاه هایی که بدهی های خارجی دارند اجازه جذب بازیکن خارجی را ندارند. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد گادوین منشا با مشکل مواجه شده است و تراکتورسازی هم برای به خدمت گرفتن مربی خارجی به دنبال اخذ مجوز از فدراسیون فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوع محرومیت باشگاه های بدهکار از جذب بازیکن خارجی بهانه ای شد تا نظر مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را جویا شویم.
روزبه وثوق احمدی درباره اینکه تراکتورسازی اجازه جذب مربی خارجی را دارد یا نه؟ بیان کرد: باشگاه تراکتورسازی از سوی فیفا با محرومیت جذب بازیکن خارجی مواجه شده است و برای به خدمت گرفتن مربی خارجی مشکلی ندارد. بر این اساس این تیم می تواند یک مربی خارجی به خدمت بگیرد.
وی درباره وضعیت قرارداد منشا با پرسپولیس بیان کرد: طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این باشگاه پرونده محکوم شده ای در فیفا ندارد و تکلیف همه پرونده هایش هم در فیفا مشخص است. براین اساس مسئولان این باشگاه با ارائه مدارک می توانند قرارداد منشا را در هیئت فوتبال به ثبت برسانند.
مسئول کمیته وضعیت بازیکنان گفت: طبق قانون جدید نقل و انتقالات هر تیمی که در فیفا محکوم شده باشد و اعتراضی هم نسبت به پرونده هایش نکرده باشد اجازه جذب بازیکن خارجی ندارد اما باشگاه پرسپولیس مدعی شده که محکومیتی در فیفا نداشته است و پرونده های باز هم در فیفا تعیین تکلیف کرده است. براین اساس این باشگاه با ارائه مستندات می تواند بازیکن خارجی بگیرد.
وثوق احمدی درباره وضعیت اعتراض باشگاه پرسپولیس بابت محرومیت تماشاگرانش عنوان کرد: مسئولان باشگاه نامه اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند اما با توجه به محدودیت زمانی بعید می دانم که حکم محرومیت هواداران پرسپولیس تعلیق شود. به هر حال پرونده محرومیت تماشاگران پرسپولیس به کمیته استیناف afc می رود و در آنجا بعد از چند روز حکم صادر می شود. براین اساس باشگاه پرسپولیس باید بدون تماشاگران خود به مصاف لخویای قطر برود و امکان بخشش این تیم دور از ذهن است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک