Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پیرحسین کولیوند در پیامی سرافرازی و پیروزی ملت ایران اسلامی را که حماسه ای ماندگار در 29 اردیبهشت خلق کردند تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند در پیامی سرافرازی و پیروزی ملت ایران اسلامی را که حماسه ای ماندگار در 29 اردیبهشت خلق کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند، تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این پیام آمده است:ملت سرافراز ایران اسلامی مشارکت بالای شما در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری نشان داد که انقلاب اسلامی یاورانی میلیونی دارد که هرگز از ارزش های آن عدول نکرده و پاسدار خون شهدایشان هستند.

29 اردیبهشت 96 روزی خاطره انگیز شد که دشمنان را در بهت و حیرت فرو برد.
این پیروزی شیرین گوارای وجود همه شما باد،باشد که در دولت دوازدهم در سایه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و همدلی و انسجام در پناه الطاف الهی و دعای امام زمان(عج) ایرانی آبادتر و مقتدرتر از همیشه داشته باشیم.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی امروز ۱۹ اردیبهشت 1403 با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

این جشنواره در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، کتابخانه و مرکز اسناد دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • بشار اسد به پوتین تبریک گفت
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی