Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در پیام حیدر علی کامیاب کلانتری آمده است: با سلام و درود به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارواح تابناک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و آرزوی صحت و سلامت و توفیقات روزافزون برای رهبر فرزانه انقلاب و آرزوی توفیقات روز افزون برای تمامی خدمتگزاران صدیق ایران اسلامی به ویژه جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم و محبوب ؛ اینجانب به نوبه خود بعنوان خادم جامعه ورزش و جوانان پیروزی بزرگ ملت شریف ایران را در ایجاد حماسه ی حضور 29 اردیبهشت ماه 96 بعنوان برگ زرین دیگری بر تاریخ این مرز و بوم ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حضور پر شور تمامی آحاد مردم استان فارس بالاخص حضور معنی دار جامعه سراسر افتخار ورزش و جوانان اعم از روسای محترم هیاتهای ورزشی ، دبیران و نایب رئیسان ، پیشکسوتان ، ورزشکاران ، قهرمانان ، مربیان ، داوران ، و همچنین قشر جوان بعنوان بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی صمیمانه و خاضعانه تشکر و قدردانی می نمایم . بی شک پیروز قطعی این انتخابات مردم عزیز کشورمان هستند و انشاالله تمامی مسئولان و مدیران در پرتو الطاف الهی با تلاش شبانه روزی و با محوریت عقل ، منطق و برنامه محوری ، جهت توسعه و پیشرفت ایران اسلامی گام های موثری خواهند برداشت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۶۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان