Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج انتخابات شورای شهر در برخی شهرستان های استان اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛فرماندار آران و بیدگل دقایقی پیش با بیان این که کار شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر آران و بیدگل به پایان رسیده است تصریح کرد: بر اساس آرای اخذ شده محمدرضا اکرمیان آرانی با ۱۱ هزار و ۴۶۲ رای، محمد یوسفیان آرانی با ۹ هزار و ۸۳۳، عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با ۹ هزار و ۷۲۴ رای، محمد صالحی بیدگلی با ۹ هزار و ۷۱۲، کمال بلالی بیدگلی با ۹ هزار و ۴۰۱ رای، علی حق‌پرست بیدگلی با ۹ هزار و ۲۱۶ رای و سید شهاب‌الدین بنی طبا با هشت هزار و ۹۱۵ رای به عنوان اعضای اصلی شورای آران و بیدگل انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل معینی نژاد ادامه داد: آقایان عبدالله بابازاده آرانی با هشت هزار و ۳۳۶ رای و علی اکبر قندانی با هشت هزار و ۲۶۱ رای به عنوان اعضای علی البدل شورا برگزیده شدند.

وی افزود: بر اساس آرای شمارش شده محسن رمضانی بیدگلی با هفت هزار و ۶۲۸ رای، مهدی قنائی مقدم آرانی با هفت هزار و ۵۵۵ رای و احمدرضا خورشیدی بیدگلی با هفت هزار و ۳۹۸ در رده های بعدی آرای کسب شده قرار گرفته‌اند.

معینی نژاد برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شورای شهر آران و بیدگل را یادآور شد و اضافه کرد: امسال، 55 شعبه در شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد، ۱۳ شعبه در ۱۱ روستا و چهار صندوق سیار برای جمع آوری آرای مردم شهرستان فعال بودند.

اما آمار غیر رسمی از انتخابات خمینی شهر به شرح ذیل است:

اکبر حاجی حیدری ورنوسفادرانی با 26153 رای

داود وطن‌خواد با 21828 رای

عبدالله کیانی 18812 رای

منیژه مردانی 14418 رای

امیر لطفی فروشانی 14199 رای

عبدالرضا عباسی 12944 رای

حسین رحیمی 12792 رای

حسین غفوری اسفریزی 12615 رای

محمدعلی پورشریعت 12359 رای

این 9 نفر به صورت مستقیم به شورای شهر خمینی‌شهر راه یافتند و شش نفر دیگر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند:

قدمعلی ابراهیمی نیا 11932 رای

قاسم شیروی خوزانی 9834 رای

احمد گودرزی 9683 رای

سیداصغر مجیدی 9446 رای

شیرین باقری ورنوسفادرانی 8628 رای

سیدعلی مجیدی 8566 رای

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان مشخص شدند. این نتایج به شرح زیر است: 1⃣ شورای اسلامی زرین شهر سعید نادی زاده ۷۷۱۱ رای ژاله مبشری ۵۴۷۳ رای احمد احمدیان ۵۳۳۵ رای سودابه باقری ۵۱۵۹ رای علی سلیمیان ۴۶۸۴ رای محمد باتوانی ۴۴۲۵ رای حجت الاسلام مجید سبکتکین ۴۳۲۶ رای 2⃣ شورای اسلامی فولادشهر جواد قاسمی ۳۷۱۹ رای خلیل مصطفی زاده ۳۵۲۶ رای حسن عباسی ۳۴۸۰ رای محسن شاقولی زایی ۳۳۹۶ رای هوشنگ کیانی ده کیان ۳۱۱۲ رای محمدرضا باقری ۳۰۳۴ رای علی محمد لیموچی ۲۸۰۶ رای 3⃣ شورای اسلامی زاینده رود حسن موذنی بیستگانی ۲۵۶۸ رای عبدالعلی قاسمی بیستگانی ۱۸۶۵ رای محمدمحسنی بیستگانی ۱۸۴۰ رای منصورموذنی بیستگانی ۱۷۷۹ رای فریدون کریمی بهجت ابادی ۱۷۳۲ رای 4⃣ شورای اسلامی باغبهادران حجت الله امینی ۲۴۷۰ رای حمیدرضا امینی ۱۷۳۶ رای کمال کرامتیان ۱۶۹۶ رای عبدالله آقایی ۱۶۵۵ رای اعظم جهاندار ۱۶۴۸ رای 5⃣ شورای اسلامی سده لنجان مجتبی ادیبی ۴۱۵۳ رای نبی الله ادیبی ۴۰۱۴ رای حمیدرضا ادیبی ۳۱۳۲ رای علی بیدکانی ۲۹۷۶ رای سهراب براتی ۲۸۴۱ رای 6⃣شورای اسلامی چمگردان غلامرضا حمامی ۴۲۷۵ رای اسماعیل ضیایی فرزند میرزا حسن ۲۹۹۳ رای فرهاد کرمی ۲۶۱۱ رای مصطفی اسماعیلی ۲۶۰۲ رای اسماعیل ضیایی فرزند حشمت الله ۲۴۹۶ رای 7⃣ شورای اسلامی ورنامخواست طاهره کرمی ۴۶۲۴ رای حسین خاشعی ۳۴۳۶ رای تقی کاظمی ۲۵۱۳ رای فرهاد شیری ۲۲۷۳ رای حسین فرهمندنژاد ۲۱۳۵ رای 8⃣ شورای اسلامی باغشاد پیمان صادقی ۱۰۲۶ رای مجید صباغی ۹۷۸ رای محمد رحیمی ۹۲۸ رای رسول بابایی ۹۱۵ رای بهزاد قربانی ۸۸۸ رای 9⃣شورای اسلامی چرمهین خدارحم رفیعی ۲۴۵۰ رای امیر قدیمی ۱۸۰۹ رای پنجعلی حسن پور ۱۵۷۲ رای الله رحم رحیمی ۱۵۶۱ رای مصیب امینی ۱۳۹۶ رای

همچنین بنابراعلام کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخاباتی شهرستان شاهین شهر و میمه شمارش آرای پنجمین انتخابات شورای اسلامی شاهین شهر به پایان رسیده و نتایج ذیل حاصل شده است

اعضای اصلی:

1- سجاد قهرمانی فرد با 11174 رای

2- اسماعیل فرهادی با 10622 رای

3- پرستو جهانگیری با 10329 رای

4- مهرداد مختاری با 10003 رای

5- علی فتحی با 9747 رای

6- حسین ابراهیمی ناغانی با 8495 رای

7- علی رضا جهانگیری با 8464 رای

اعضای علی البدل:

8- نرگس سادات موسوی با 8272 رای

9- علی صالحی با 8089 رای

10- پرویز عظیمی با 7517 رای

11- داود فروزنده با 6892 رای

12- ملیحه انصاری اردلی با 6667 رای

عباس قوامی با یک هزار و 562 رای، محمدتقی باقی با یک هزار و 272 رای، فاطمه کرمانی با یک هزار و 270 رای، محمدجواد حجتی با یک هزار 268 و حسن نظری با یک هزار و 199 رای به عنوان اعضای منتخب شورای اسلامی سفیدشهر برگزیده شدند.

محمد طالبی با یک هزار و 157 رای و تقی مزروعی و فاطمه ساداتی نژاد با 975 رای اعضای علی البدل این شورا هستند. همچنین مجید بنیادی 935 رای، علی قاسمی 913 رای، محمد داودی 811 رای، سیدعلی ساداتی 786 رای، حسن مزروعی 310 رای، محمد علی رحیمی 204 رای و سعید سلیمانی 166 رای به دست آوردند.

در شهر نوش آباد نیز سید مهدی مردانی با سه هزار و ۵۳۳ رای، ابوالفضل رافعی با سه هزار و چهار رای، مهدی اسماعیل زاده با دو هزار و ۹۲۸ رای، امیر هادی چاپی با دو هزار و ۷۷۸ رای و قاسم کوهی با ۵۶۱ رای به عنوان منتخبان شورا معرفی شدند.

غلامحسین کاظم زاده با دو هزار و ۴۵۲ رای، علی اکبر شبانی با دو هزار و ۱۲۴ رای و مرتضی رحمانی با یک هزار و ۳۰۶ رای در رتبه های بعدی از نظر کسب آرای مردم قرار گرفتند. همچنین در این حوزه انتخابیه ۲۹۸ رای باطله به صندوق ها انداخته شده بود.

ابراهیم معصولی با یک هزار و ۶۰۶ رأی، اللهیار مزرعتی با یک هزار و ۵۷۰ رأی، حسین اعتمادی با یک هزار و ۴۷۹ رأی، مصطفی سهرابی با یک هزار و ۴۷۲ رأی و عباسعلی رشیدی با یک هزار و ۴۰۴ رأی در حوزه انتخابیه ابوزیدآباد به عنوان اعضای منتخب شورای شهر برگزیده شدند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس شورای عالی استان‌ها به شفافیت و درستکاری شورا های شهر تاکید کرد و ادامه داد: ۱۲۷ هزار شورا در سراسر کشور مشغول خدمت به مردم هستند که کوچک‌ترین کم‌ و کاستی آن‌ها مورد نقد مردم قرار می‌گیرد.

شهرام دبیری روز شنبه، هشتم اردیبهشت ماه در همایش شوراها به مقام و جایگاه شورا در نظام مردم سالاری تاکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) در جهت ارج نهادن به مردم سالاری به شورای انقلاب دستور تدوین آئین‌نامه تشکیل شوراها برای اداره شهر و روستا ها را دادند و در این راستا نیز یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها است. 

وی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا به تمامی مشکلات، موانع و نارسایی‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم رسیدگی می‌کنند و مردم انتظارات زیادی از عملکرد صحیح و متعهدانه شوراهای اسلامی دارند.

وی بیشترین مشکل را خطاهای ناشی از عدم اشرافیت به قانون و مقررات اعضای شورا دانست و افزود: در شورای عالی استان طرحی برای آموزش تمامی اعضای شوراها و نظارت بر روند این دوره‌ها در دست بررسی است و در این راستا نیز از مجموعه و اعضای شورای فعال تقدیر و قدردانی کرده و از افرادی که در این حوزه کم‌کاری داشته‌اند مورد تذکر قرار می‌گیرند.

دبیری تصریح کرد: شوراهای عالی استان، شهر، بخش و روستا در اسرع وقت در صحنه‌های مختلف از جمله در سیل، زلزله و موارد بحرانی در کنار مردم حضور پیدا کرده و پیگیر حل مشکلات مردم از طریق شهرداری، فرمانداری و بنیاد مسکن هستند.

وی به نقش شوراهای روستا در حل مشکلات و اختلافات روستاییان تاکید کرد و افزود: در گذشته کدخدای روستا مشکلات و اختلافات را حل می‌کردند ولی امروزه شاهد تحقق این امر به وسیله‌های شوراهای روستا هستیم و همچنین شوراهای شهر نیز ۳۴ وظیفه از جمله انتخاب شهردار دارند.

رییس شورای شهر کلانشهر تبریز از نداشتن درآمد پایدار شهرداری‌ها ابراز گلایه‌مندی کرد و گفت: درآمد پایدار شهرداری‌ها حدود ۱۵ درصد است ولی در کل دنیا ۸۰ درصد درآمدهای پایدار شهرداری ها از طریق عوارض تامین می‌شود. 

وی تحقق شعار سال را وظیفه شوراها دانست و تصریح کرد: یکی از وظایف شوراها برنامه‌ریزی برای مشارکت مردم در امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی است که مطابقت کاملی با تحقق شعار سال دارد و در این راستا نیز باید قدم‌هایی خوبی در این زمینه برداریم.

دبیری تاکید کرد: در برخی از موارد ابزار های اجرایی شورای شهر تعیین نشده‌ است که از مجموعه دولت و استانداری خواستار همکاری و همیاری از طریق فرمانداری‌ها هستیم.

یحیی صدیق جهانی، نماینده شورای برتر استان در این همایش با اشاره به شعار های سالیان گذشته به نقش مردمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید کرد و افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی همواره وابسته به حضور و نقش مردم در همه عرصه‌ها است.

وی اقدامات شورای اسلامی روستای علی بیگلو شبستر تشریح کرد و افزود: آسفالت ریزی، جدول‌گذاری، تجهیز معابر ورودی و خروجی روستا به دوربین‌های مداربسته در راستای افزایش امنیت اجتماعی روستاییان، احداث شهرک‌های صنفی و واحدهای کوچک صنفی، احداث بازارچه، احداث واحدهای مسکونی و واحدهای سازمانی برای اقشار نیازمند و محروم، انتقال دامداری‌ها داخل روستا به خارج محدوده طرح هادی روستایی و مدیریت فاضلاب روستا از جمله اقدامات شورای اسلامی با مشارکت مردمی است.

باقر فلاحی، نماینده شورای برتر استان به تعامل لازم میان اعضای شورا تاکید کرد و گفت: رضایتمندی، اعتماد و اطمینان مردم شهرستان عجبشیر نسبت به شورای شهر و شهرداری مثال زدنی است و این به عنوان سرمایه اجتماعی بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد:  دولت باید موانع و مشکلات اداری را در راستای مشارکت مردم در جهش تولید را برطرف کنند. 

وی به تدوین طرح جامع هویت شهری تاکید کرد و افزود: ما در اکثر شهرها شاهد معضلاتی همچون ترافیک و سدمعبر هستیم که با اجرای این طرح می‌توانیم از اتلاف منابع بیت‌المال جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند