Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیایی گفت: احتمال زیاد فردا و با اتمام شمارش آراء، اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان مشخص می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رییس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اصفهان میزبان برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر بود و شهرستان اصفهان علاوه بر این دو انتخابات، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدرضا ضیایی بابیان اینکه پس از اتمام زمان رأی‌گیری، اولویت شمارش آرا به ترتیب انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس اصفهان و شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده است، گفت: شمارش آرای ریاست جمهوری انجام و به وزارت کشور ارسال شد که توسط این وزارت خانه نتایج ریاست جمهوری در حال اطلاع‌رسانی است.
وی با اشاره به تکمیل تقریبی شمارش آرای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی شهرستان اصفهان، اظهار کرد: چند حوزه دیگر باقی‌مانده تا نتیجه این انتخابات مشخص‌شده و احتمالاً تا ساعاتی دیگر به اطلاع مردم برسد.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان بابیان اینکه شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر اصفهان پس از شمارش آرای دو انتخابات دیگر از ساعت‌ها قبل آغازشده است، گفت: فکر می‌کنم نتایج این انتخابات در شهر اصفهان تا فردا مشخص شود چراکه تعداد اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به سایر شهرستان‌ها زیادتر است.
ضیایی خاطرنشان کرد: برخی از شهرستان‌ها نتایج خود را از طریق فرمانداری‌های خود اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد