Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:09:25 GMT

یزدانی با شکست نایب قهرمان المپیک طلایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۰۴۶۱

یزدانی با شکست نایب قهرمان المپیک طلایی شد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم رقابت های كشتی آزاد بازی های همبستگی كشورهای اسلامی از صبح امروز (شنبه)در شهر باكو آذربایجان با برگزاری مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلو گرم آغاز شد و در پایان رقابت های وزن 86 كیلوگرم حسن یزدانی قهرمانی المپیک ریو و نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بهادر كودیروف از تاجیكستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل شریف شریف اف دارنده مدال طلا و برنز المپیك و قهرمان جهان از آذربایجان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.وی در این دیدار سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک 2016 و نقره و برنز جهان از را 11 بر صفر مغلوب کرد و طلایی شد.
بنا بر این گزارش در وزن 61 كیلوگرم مسعود اسماعیل پور نماینده کشورمان در دور اول مقابل رجب منیر آكتاس از تركیه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید وی در دور بعد کوات امیرتایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیل پور در این مرحله مقابل حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیك از آذربایجان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.وی در دیدار رده بندی با نتیجه 10 بر صفر میرات میرادوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.
در وزن 70 كیلوگرم مصطفی حسین خانی نماینده کشورمان در این وزن در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سوربون عبدالخائف از تاجیکستان را شکست داد .وی در دور بعد در کشتی با اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیك و نقره جهان از ازبكستان با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل بحرین و دارنده مدال طلای آسیا را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در مسابقه نهایی مقابل مرتضی علی مسلم اف از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا رسید.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم