Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم رقابت های كشتی آزاد بازی های همبستگی كشورهای اسلامی از صبح امروز (شنبه) در شهر باكو آذربایجان با برگزاری مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلو گرم آغاز شد و در پایان رقابت های در وزن 125 كیلوگرم جابر صادق زاده نماینده سنگین وزن کشورمان در دور نخست مقابل زمان انور از پاكستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با جمال الدین ماگومداف دارنده مدال نقره و برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار رجا الکراد از سوریه را 10 بر صفر مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.
بنا بر این گزارش در وزن 61 كیلوگرم مسعود اسماعیل پور نماینده کشورمان در دور اول مقابل رجب منیر آكتاس از تركیه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید وی در دور بعد کوات امیرتایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیل پور در این مرحله مقابل حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیك از آذربایجان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.وی در دیدار رده بندی با نتیجه 10 بر صفر میرات میرادوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.
در وزن 70 كیلوگرم مصطفی حسین خانی نماینده کشورمان در این وزن در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سوربون عبدالخائف از تاجیکستان را شکست داد .وی در دور بعد در کشتی با اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیك و نقره جهان از ازبكستان با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل بحرین و دارنده مدال طلای آسیا را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در مسابقه نهایی مقابل مرتضی علی مسلم اف از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا رسید.
در وزن 86 كیلوگرم حسن یزدانی قهرمانی المپیک ریو و نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بهادر كودیروف از تاجیكستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل شریف شریف اف دارنده مدال طلا و برنز المپیك و قهرمان جهان از آذربایجان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.وی در این دیدار سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک 2016 و نقره و برنز جهان از را 11بر صفر مغلوب کرد و طلایی شد.
گفتنی است در رقابت های چهار وزن نخست نیز میثم نصیری و امیر محمدی به مدال طلا و نقره رسیدند، یونس سرمستی پنچم شد و پیمان یار احمدی هم از دور رقابت ها کنار رفت.
بر همین اساس و در وزن 65 كیلوگرم میثم نصیری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ابراهیم عبدالی از عربستان را شكست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر عبداله ال اذانی از یمن را مغلوب كرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، نصیری در مرحله نیمه مقابل الیاس ژومای از قزاقستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار ماگومد مسلم اف از كشور آذربایجان را با نتیجه 5 بر 3 شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 97 كیلوگرم امیر محمدی پس از استراحت در دور اول در دور بعد امیر طارق از پاكستان را با نتیجه 10 بر صفر شكست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل مامد ابراگیم اف نفر سوم بازی های آسیایی از قزاقستان با نتیجه 14 بر 2 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 11 بر 2 مغلوب نورماگومد گادجیف از آذربایجان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 57 كیلوگرم نیز یونس سرمستی در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر محمد خرابشه از اردن را شكست داد وی در دور بعد مقابل ژاندوس اسماعیل اف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 5 (ضربه فنی) مغلوب شد و با توجه به حضور این كشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. سرمستی در این گروه با نتیجه 10 بر صفر علی الشبامی از یمن را شكست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل نودیرجان صفراف از ازبكستان با نتیجه 10 بر صفر شكست خورد و پنجم شد.

در وزن 74 كیلوگرم پیمان یاراحمدی در دیدار نخست جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیك و برنز جهان و قهرمان اروپا از آذربایجان را با نتیجه 3 بر یك شكست داد وی در دور مقابل بكزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان، نفر پنجم المپیك و قهرمان بازی های آسیایی و قهرمان آسیا (2017 هند) از ازبكستان با نتیجه 8 بر 5 (ضربه فنی) شكست خورد و با توجه به شكست این كشتی گیر در دور بعد در مقابل سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیك و قهرمان اروپا از تركیه، یاراحمدی از دور رقابت ها كنار رفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی