Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج انتخابات شورای شهرهای خلیل آباد و درگز و تربت حیدریه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار خلیل آباد گفت: با پایان شمارش مجموع هفت هزار و 225 رای ماخوذه آمار نهایی انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خلیل آباد ‌حسین بهشتیان، محسن زارع، علیرضا زیبایی، غلامرضا توکلی و محسن یاقوتی به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر خلیل آباد انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی شاکری افزود: احسان کاظم نژاد خلیل آباد، سیدمحمد صلاحی و سیدعلی بنام نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر خلیل آباد انتخاب شدند.

او مشارکت مردم خلیل آباد را در انتخابات 84 درصد اعلام کرد.

فرماندار شهرستان درگز نیز گفت: از مجموع 18 هزار و 713 رای صحیح ماخوذه در انتخابات شورای شهر درگز توحید غلامی، احمد گلمیمی، رضا قربانی، یوسف براتیان و حامد بیهقی به عنوان منتخبین مردم در شورای این شهر انتخاب شدند.

حمیدی افزود: 56 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای در شهرستان درگز بودند که 42 هزار نفر از آنان در انتخابات دیروز مشارکت کردند که نشان دهنده نرخ مشارکت 76 درصدی است.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان تربت حیدریه نیز، نتایج نهایی آرای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تربت حیدریه را چنین اعلام کرد: علی محمد اللهیاری، محمد امانی، مهسا رمضانپور کاریزکی، نادر سلیمانی به عضویت این شورا برگزیده شدند.

احمدعلی موهبتی افزود: همچنین احمد وطن دوست، رامین مصطفوی تربتی و سیدمهدی وقفی به عنوان دیگر اعضای اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی تربت حیدریه انتخاب شدند.

او گفت: احمد برزگر، ابوالقاسم چلویی، اشرف جهانشیری و سام نسیم نیز اعضای علی البدل شورای اسلامی تربت حیدریه خواهند بود.

فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: در این دوره از انتخابات 155 هزار نفر در شهرستان تربت حیدریه واجد شرایط اخذ رای بودند که با حضور 125هزار نفر از آنان پای صندوق های رای، مشارکتی 87 درصدی رقم خورد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: ترامپ نتایج انتخابات 2024 را نمی پذیرد

به گزارش خبرآنلاین، بایدن پیش‌بینی کرده که رقیب انتخاباتی‌اش در صورت شکست در رقابت‌های مربوط به برگزاری انتخابات 2024،‌ نتایج به دست آمده را نخواهد پذیرفت.

به گزارش فارس، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد که دونالد ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه در این کشور نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 را نمی‌پذیرد.

بایدن پیش‌بینی مربوط به واکنش ترامپ به نتایج انتخابات را در جریان یک مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان و با این پیش فرض مطرح کرد که خودش برنده نهایی انتخابات آتی در این کشور باشد.

وی به مجری شبکه گفت: به شما قول می‌دهم که نتیجه انتخابات را قبول نخواهد کرد.

اظهارات بایدن در واکنش به صحبت‌های هفته گذشته ترامپ مطرح شد که در جریان یک مصاحبه عنوان کرد «اگر همه چیز صادقانه باشد، با کمال میل نتایج انتخابات را خواهم پذیرفت. اما اگر اینطور نباشد شما باید برای گرفتن حق کشورتان بجنگید».

با وجود اینکه ستاد انتخاباتی بایدن و کاخ سفید پیشتر به این اظهارات ترامپ پاسخ داده بودند با این حال بایدن بار دیگر در این برنامه ترامپ را فردی غیردموکرات خواند.

پیشتر هم بایدن ترامپ را تهدیدی برای دموکراسی آمریکا خوانده بود و اکنون در جدیدترین اظهارات خود پیش‌بینی کرده که وی در انتخابات ماه نوامبر چگونه رفتار خواهد کرد.

جیمزسینگر، سخنگوی انتخاباتی بایدن با انتشار بیانیه‌ای در مورد ترامپ خطاب به وی اینطور نوشت: خط پایان: ترامپ تهدیدی برای قانون اساسی و تهدیدی برای دموکراسی ما است.

سینگر در ادامه عنوان کرده بود، مردم آمریکا در ماه نوامبر، شکست انتخاباتی دیگری برای ترامپ رقم خواهند زد. چرا که آنها همچنان افراط‌گرایی، علاقه‌ وی به خشونت و عطشی که برای انتقام گرفتن دارد را رد می‌کنند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904764

دیگر خبرها

  • بارش بهاری به بخش کشاورزی کدکن خسارت زد
  • جاری شدن سیلاب در مشهد و شهرهای خراسان رضوی
  • مغان پازل مجلس دوازدهم را تکمیل می کند
  • بایدن: ترامپ نتایج انتخابات 2024 را نمی پذیرد
  • مسیر اصلی جاده صالح آباد- تربت جام مسدود شده است
  • بیش از ۶ هزار نفر در فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مشارکت دارند
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورتجلسه شعب اعلام می‌شود
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد