Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) با انجام 9 دیدار همزمان برگزار شد تا پرونده فصل 17-2016 این رقابت‌ها بسته شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، در یکی از این بازی‌ها بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام این مسابقات با نتیجه 4 بر یک بر میهمان خود، فرایبورگ غلبه کرد و با 82 امتیاز به کار خود در این فصل پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان مونیخی که در این دیدار با پیراهن‌های جدید خود بازی می‌کردند توسط آرین روبن (4)، آرتورو ویدال (73)، فرانک رییری (1+90) و یاشوا کیمیچ (5+90) به گل رسیدند و در مقابل دروازه‌شان توسط نیلس پترسون (76) باز شد. پیش از آغاز این بازی از فیلیپ لام، ژابی آلونسو و تام اشتارک در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تقدیر شد که همگی پس از این بازی به دوران بازیگری خود پایان می‌دهند. همچنین از گرلاند، دستیار آنچلوتی هم که او نیز به حرفه مربیگری پایان می‌دهد، تقدیر شد.

بورسیا دورتموند هم در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 4 بر 3 از سد وردربرمن گذشت. شاگردان توماس توخل با این برد 64 امتیازی شدند و با حفظ جایگاه سومی خود، سهمیه مستقیم حضور در مرحله گروهی مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان را دریافت کردند. برای زردپوشان وستفالن در این دیدار مارکو رویس (32 و 75- پنالتی) و پی‌یر امریک اوبامیانگ (72 و 89- پنالتی) موفق به گلزنی شدند. شاگردان الکساندر نوری هم توسط زلاتکو یانوزوویچ (7)، فین بارتلس (46) و مکس کروس (68) به گل رسیدند.

هامبورگ هم در جدال تیم‌های پایین جدولی با نتیجه 2 بر یک میهمان خود، ولفسبورگ را از پیش‌رو برداشت و در بوندس‌لیگا ماندنی شد. با این نتیجه یاران اشکان دژاگه برای بقا در بوندس‌لیگا باید در بازی پلی‌آف به دیدار اینتراخت برانشوایگ، تیم سوم «بوندس‌لیگای 2» بروند و در صورت پیروزی بر این تیم شانس باقی ماندن در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آلمان را دارد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورسیا مونشن‌گلادباخ 2 – دارمشتات 2

اینتراخت فرانکفورت 2 – راسنبال لایپزیگ 2

اف‌سی کلن 2 – ماینتس صفر

هوفنهایم صفر – آگزبورگ صفر

اینگلشتات یک – شالکه یک

با این نتایج در پایان فصل 17-2016 بوندس‌لیگا، بایرن با 82 امتیاز قهرمان شد، راسنبال لایپزیگ و بورسیا دورتموند نیز به ترتیب با 67 و 64 امتیاز دوم و سوم شدند و به همراه بایرن سهمیه حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را گرفتند. همچنین هوفنهایم با 62 امتیاز چهارم شد و مجوز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان را دریافت کرد.

تیم‌های اف‌سی کلن و هرتابرلین نیز به ترتیب پنجم و ششم شدند و به ترتیب سهمیه حضور در مرحله گروهی و مرحله پلی‌آف لیگ اروپا را از آن خود کردند.

در پایین جدول هم تیم‌های اینگلشتات و دارمشتات به دسته پایین تر سقوط کردند و ولفسبورگ هم راهی بازی پلی‌آف بقا در بوندس‌لیگا شد.

همچنین اوبامیانگ با به ثمر رساندن 2 گل در بازی امروز مقابل وردربرمن شمار گل‌های زده خود را در این فصل به 31 گل رساند و عنوان آقای گل این فصل از رقابت‌ها را از آن خود کرد. او رقابت نزدیکی با روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرنی‌ها داشت که 30 گل در این فصل به ثمر رساند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ به سود آلومینیوم به پایان رسید تا این تیم با شکست پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

مهدی لیموچی مهاجم جوان آلومینیوم در این بازی نقش بزرگی را در کسب تساوی تیمش در وقت‌های قانونی و اضافه برابر پرسپولیس داشت. این بازیکن ابتدا در دقیقه ۸۵ گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر رساند و در دقیقه ۱۲۰ نیز با پاسی که به علیرضا نقی زاده داد، منجر شد تا گل چهارم و تساوی بخش تیمش به ثمر برسد.

لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با درخشش در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما دو بار از حریف عقب افتادیم اما توانستیم با اعتماد به نفس بالا موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم و هر دو بار کامبک بزنیم. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران در چند فصل اخیر بوده است اما همه مشاهده کردند که تیم ما در این بازی بهتر از حریف بود و نشان دادیم که لیاقت صعود به مرحله بعدی جام حذفی را داریم.

او درباره درخششی که در این بازی داشت، گفت: همیشه گفته‌ام که اگر در زمین عملکرد خوبی دارم همه آنها زحمات هم تیمی‌هایم است؛ لطف خدا در این بازی شامل حالم شد که بتوانم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم. اگر تیم پیشرفت کند مطمئناً پیشرفت فردی هم در بازیکن به وجود خواهد آمد و باید از هم تیمی‌ها و کادر فنی آلومینیوم تشکر کنم. از اینکه نقش کوچکی در پیروزی تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشتم، خوشحال هستم.

مهاجم گلزن آلومینیوم در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش برابر فولاد خوزستان که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: قطعاً بازی سختی در پیش داریم. فولاد تیمی ریشه دار و پر هوادار است و با توجه به امکاناتی که دارد، جایگاه فعلی آن در جدول مستحق این تیم نیست. ما شایستگی حضور در بین تیم‌های بالای جدولی را داریم و قطعاً برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد؛ انشاالله روز چهارشنبه دل مردم اراک را بار دیگر شاد خواهیم کرد.

کد خبر 6091649

دیگر خبرها

  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین