Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه ؛رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهبه حق در مسیر افتخار گام بر میداردو در طول ۲ سال گذشته در کشور همیشه حرفی برای گفتن داشته است.

وی با اشاره به عملکرد فوق العاده خوب این دانشگاه در تمامی حوزه ها ی مربوطه،توسعه کمی و کیفی در این دانشگاه را بسیار چشمگیر ارزیابی کرد و گفت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آینده نزدیک نه تنها در سطح کشور که در سطح دنیا مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات اساتید دانشگاهی گفت:اخلاق حرفه ای و اخلاق پزشکی باید جزء اولویت های بخش آموزش باشد.

گفتنی است در این مراسم دکتر امیرجلالی ، دکتر فاطمه رجعتی ، دکتر مرضیه کبودی ،دکتر منصور رضایی ، دکتر احسان صادقی ، دکتر مقداد پیرصاحب، رضا پور میرزا کلهری ، دکتر علیرضا خاتونی ، دکتر سیروس جلیلی ، دکتر نفیسه نیک کردار و دکتر رضا محمدی در رشته علوم پایه و دکتر سید ابوالحسن سیدزاده ، دکتر ماری عطایی ، دکتر وحید فرنیا ، دکتر نسرین جلیلیان ، دکتر علیرضا جانبخش ، دکتر بابک صیاد ، دکتر بابک ایزدی ، دکتر حسین کاووسی ، دکتر نازنین رزازیان و دکتر سید جعفر نوابی در رشته علوم بالینی بعنوان اساتید برتر معرفی شدند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم از دکتر محسن شهلایی ، دکتر فاطمه رجعتی ، دکتر عاطفه خوید، دکتر محسن ژاله ، معصومه اسمعیلی وند ، دکتر مظاهر رمضانی ، دکتر سیدجعفر نوابی و دکتر میترا بختیاری بعنوان اعضای هیأت علمی برتر اخلاق در دانشکده از نظر دانشجویان با لوح و هدایا تقدیر و تشکر شد.

در ادامه مراسم ضمن معرفی و اهداء لوح تقدیر به دکتر ماری عطایی به خاطر دارا بودن فرآیند برتر دانشگاه در حیطه ارزشیابی و قابل تقدیر کشوری ، دکتر فاطمه رجعتی ، دکتر علی سروش ، دکتر سیروس جلیلی ، دکتر امیر جلالی ، دکتر مرضیه کبودی و دکتر ناصر همتی بعنوان اعضای هیأت علمی که دارای فرآیندهای برتر دانشگاهی بودند معرفی شدند.

درپایان مراسم نیز از دکتر یحیی پاسدار و دکتر احسان صادقی به خاطر همکاری و نقش مؤثر در راه اندازی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی ، دکتر ایزدی برای تلاش در زمینه آموزش از راه دور و نیز دکتر علی سروش ، دکتر محمدرضا سلحشور و دکتر بهزاد کرمی متین به خاطر تلاش در اعتبار بخشی بیرونی دانشگاههای کلان منطقه 6 و تأیید اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اهداء لوح وهدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود