Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-27@23:06:26 GMT

بیانیه حجت الاسلام رئیسی درباره انتخابات ۹۶

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۱۳۸۳

بیانیه حجت الاسلام رئیسی درباره انتخابات ۹۶


به گزارش بی‌باک نیوز؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از پایان رقابت انتخابات، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

ملت عزیز و بزرگوار ایران!

خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم فهیم در انتخابات ریاست جمهوری، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت و چشم جهانیان را خیره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در شکل گیری این حماسه با عظمت بر کسی پوشیده نیست. امنیت و استقلال و پیشرفت کشور، همواره مرهون هدایت های داهیانه ایشان بوده و اینجانب به عنوان سرباز این نظام و خادم ملت شریف ایران، وظیفه خود می دانم از مراجع عظام تقلید و علماء اعلام، طلاب و دانشجویان، کارگران و کشاورزان، بازاریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی گروه ها و تشکل ها و همه زنان و مردان سلحشور ایران اسلامی تشکر نمایم.

همچنین از مردم عزیزی که با محبت خویش به اینجانب اعتماد نموده و در سفرهای مختلف به استان های کشور، جلوه های ماندگار و فراموش نشدنی از عزم انقلابی و انسجام اجتماعی خلق نمودند، صمیمانه تقدیر نمایم. بی تردید پیروز اول این انتخابات ملت شریف ایران می باشند که حماسه ای بزرگ خلق نمودند.

دستاورد مهم این انتخابات، سیاست ورزی اخلاق مدار، تکلیف محوری و طرح گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» بود که فراتر از جناح بندی های رایج سیاسی، به مطالبه عمومی مردم تبدیل شد و به تدریج مورد اذعان و تعهد دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز قرار گرفت.

رأی قریب به ۱۶ میلیون ایرانی خواهان تغییر، سرمایه ای مهم و پشتوانه عظیم است که به هیچ وجه نمی توان آن را در عرصه سیاسی و تصمیم گیری کلان کشور نادیده گرفت.

اینجانب با اتکاء به همین پشتوانه مردمی، همه ظرفیت ها را برای پیگیری مطالبات مردم در مبارزه با فساد و تبعیض و تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی به کار خواهم بست و هر اراده و تلاشی در دولت آینده با این جهت گیری را مورد حمایت قرار خواهم داد و همواره زبان گویای محرومان خواهم بود.

اگرچه حضور بانشاط و حداکثری مردم پای صندوق های رأی کام هر ایرانی را شیرین کرد. لکن برخی بداخلاقی های انتخاباتی و تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات از لحظات تلخ این انتخابات بود که آن را از مسیر قانون پیگیری خواهم نمود، اما هم اکنون همگان باید عزم خود را جزم کنیم تا با ساختن ایرانی آباد بر استقلال وآزادی و کرامت برای این ملت پافشاری نماییم.

به روح مطهر امام راحل و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی درود می فرستم و برای ملت قهرمان ایران آینده ای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو می کنم. همچنین برای تمام دولت مردان و رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اجرای عدالت اجتماعی و رفع دغدغه های اقتصادی مردم و معیشتی محرومان در اولویت برنامه های دولت دوازدهم قرار گیرد.

سید ابراهیم رئیسی
30 اردیبهشت 96


منبع: مشرق

-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است

امام جمعه شهرستان نقده گفت: مناقشات سیاسی، جناحی و فردی و سلایق شخصی باعث عدول از وظایف تعیین شده می‌شود و اگر شوراها می‌خواهند موفق باشند باید در ارتباط مستقیم با مردم بوده و بین شهروندان حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان نقده با اشاره به روز کارگر اظهار کرد: قشر زحمت‌کش جامعه بشریت و جامعه اسلامی کارگران هستند که در اسلام جایگاهی مقدس دارند و پیامبر (ص) دست کسی که روزی حلال کسب می‌کرد را بوسیدند.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و اگر کارگر وجود نداشته باشد کشور فلج می‌شود.

امام جمعه شهرستان نقده گفت: جهش تولید در کشور با توجه به کارگران ممکن خواهد شد و اگر مسئولان به بیانات و منویات رهبری عمل کنند کشور به مشکل نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا تأکید کرد: بیمه‌های کارگری، امنیت شغلی، ایمنی نیروی کار و شناسایی استعدادها و به‌کارگیری متخصصین از جمله مواردی است که در حوزه کارگران باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا از دین اسلام اخذ شده و در دین ما به خرد جمعی و مشورت تأکید شده است و باید در خرد جمعی شوراها با هم تفاهم داشته باشند.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا ادامه داد: مناقشات سیاسی، جناحی و فردی و سلایق شخصی باعث عدول از وظایف تعیین شده می‌شود و اگر شوراها می‌خواهند موفق باشند باید در ارتباط مستقیم با مردم بوده و بین شهروندان حضور یابند.

وی عنوان کرد: شوراها طبق قانون ۳۴ وظیفه دارند که ۳ وظیفه انتخاب شهردار، تصویب بودجه شهر و نظارت بر شهردار جز وظایف قانونی و مهم شوراها هستند که نباید در آن‌ها غفلت شود؛ شورای شهر باید مشکلات اولویت‌دار شهر را شناسایی و از نظرات متخصصان و کارشناسان برای توسعه شهری استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان نقده خاطرنشان کرد: باید در مدت باقیمانده از شورای شهر تفاهم را افزایش داده و اختلافات به فضای رسانه‌ای کشیده نشود و اگر کسی خلافی کرده مراجع قانونی باید رسیدگی کنند نه اینکه در فضای مجازی مطرح شده و مانور داده شود.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا با اشاره به جلسه استیضاح شهردار نقده و عدم رأی آوردن استیضاح و احترام به نظرات جمعی شورا تصریح کرد: مطرح کردن مسائل داخلی مدیریت شهری در فضای مجازی هیچ تأثیری نداشته و باید از التهابات موجود در شورای شهر کاسته شود چرا که ضرر این موضوعات به نقده می‌رسد و از شهردار نیز باید در مدت باقی‌مانده حمایت شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم افزود: معلمی موضوع مهمی بوده و شغل انبیا است و انسان‌ها از جهالت به آگاهی و معرفت هدایت می‌کنند؛ معلم باید در جامعه مؤثر بوده و به مسائل داخلی و خارجی بی‌تفاوت نباشد و در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی باید دغدغه داشته باشند.

کد خبر 748114

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • رئیسی: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • رئیسی: این سفر پیام مهمی داشت
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت