Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حضرت آيت الله خامنه اي در پيامي به مناسبت انتخابات 29 ارديبهشت از حضور پر شور و گسترده مردم در اين انتخابات تشکر کردند.

به گزارش مشرق، در پي حضور پر شکوه و حماسي مردم در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پيام تشکر و قدرداني صادر و بر نکات مهمي تأکيد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
ملت عزيز ايران
جشن حماسي انتخابات ديروز،‌ بار ديگر گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ي ملي را در برابر چشم جهانيان به جلوه آورد. مشارکت گسترده و پرشور شما، و هجوم مشتاقانه به مراکز رأي‌گيري، و تشکيل صفهاي طولاني براي رسيدن به صندوق‌هاي رأي در همه جاي کشور، و از همه‌ي قشرهاي اجتماعي، نشانه‌ئي آشکار از استحکام پايه‌هاي مردم‌سالاري اسلامي و دلبستگي همگاني به اين موهبت بزرگ پروردگار بود و ايران و ايراني را در آزمونِ ميدان‌عمل، سرافراز و روسفيد کرد. ديروز با اين حضور متراکم و افکندن بيش از چهل ميليون برگه‌ي رأي در صندوقها، نصاب تازه‌ئي در انتخابات رياست جمهوري پديد آمد و پيشرفت روزافزون ملت ايران را در عرصه‌ي حضور و بروز قدرتمندانه نشان داد. ايران اسلامي بار ديگر بدخواهان و کين‌ورزان و حسودان را عقب نشانيد و دل دوستان و تحسين‌کنندگان خود را لبريز از شادي و افتخار کرد. پيروز انتخابات ديروز، شما مردم ايرانيد و نظام جمهوري اسلامي است که به رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد اين ملت بزرگ را به طور فزاينده جلب کند و در هر دوره درخشش تازه‌ئي نشان دهد. آزمون برجسته‌ي ديروز تنها مشارکت گسترده نبود، آرامش و متانت و نجابت شرکت کنندگان که امنيت انتخابات را تضمين کرد، نيز بخش مهمي از اين آزمون خيره‌کننده بود. همه‌ي قشرها، همه‌ي سليقه‌ها، همه‌ي گرايشهاي سياسي در کنار هم به صحنه آمدند و دوشادوش يکديگر به نظام جمهوري اسلامي رأي دادند.
اينجانب با خشوع در برابر خداي بزرگ، جبهه‌ي سپاس بر خاک ميسايم، و لطف و رحمت و پاداش شايسته براي ملت ايران مسئلت مي‌نمايم و به پيشگاه حضرت بقية‌الله الاعظم ارواحنا فداه عرض سلام و اخلاص ميکنم و نکاتي چند را متذکر مي‌شوم:
1ـ به مردم عزيز، عرض ميکنم خداي را بر موفقيت در برگزاري انتخابات شکر گزاريد و پس از التهابِ روزها و هفته‌هاي پيش از انتخابات، اکنون به اتحاد و اتفاق عمومي بيانديشيد که بي‌شک يک عامل مهم استحکام و اقتدار ملي است. همه در زير سايه‌ي نظام جمهوري اسلامي و فرزندان اين ميهنِ سرافرازيد، بکوشيد تا سهم خود از وظيفه‌ي پيشبرد کشور به سمت هدفهاي بزرگ را بشناسيد و دنبال کنيد. برآمدن همه‌ي آرزوهاي ملي در گرو چنين انديشيدن و چنين عمل کردن است.
2ـ به رئيس جمهور محترم و همه‌ي کساني که در دولت آينده شرکت خواهند داشت سفارش و تأکيد ميکنم که کار و تلاش پرانگيزه و انديشيده و جوانانه را براي برطرف کردن مشکلات کشور در پيش گيرند و لحظه‌ئي از اين خط مستقيم غفلت نکنند. رعايت قشرهاي ضعيف، توجه به روستاها و مناطق فقير، در نظر گرفتن اولويتها، برخورد با فساد و با آسيبهاي اجتماعي ، بايد در صدر برنامه‌ها قرار گيرد.
3ـ عزت ملّي و رعايت حکمت در ارتباطات جهاني و اهتمام به اقتدار بين‌المللي نيز از جمله‌ي اولويتهاي مديريت انقلابي و اسلامي است.
4ـ لازم ميدانم از يکايک آحاد شرکت کننده در انتخابات و نيز کساني که در ترغيب آنان به اين وظيفه نقش آفريدند تشکر کنم، بويژه مراجع معظم و علماء اعلام و نخبگان دانشگاهي و سياسي و فرهنگي و هنري.
5 ـ لازم ميدانم از حضرات نامزدهاي رياست جمهوري نيز که در اين روشنگري و شورآفريني براي انتخابات تأثير جدّي بر جاي نهادند تشکر کنم.
6ـ لازم ميدانم از همه‌ي دست اندرکاران اجراء و نظارت انتخابات رياست جمهوري و نيز انتخابات شوراهاي شهر و روستا که متحمل زحمات طاقت فرسا شدند تشکر کنم.
7ـ لازم ميدانم از حافظان امنيت انتخابات و نيز از رسانه‌ي ملّي که انتخابات پرشور، مرهون تلاش شبانه‌روزي و هنرمندانه‌ي آنان است سپاسگزاري کنم.
8 ـ در پايان، خود و همگان را به تقوا و تلاش در راه وظيفه‌ي الهي و اجتماعي و پايبندي به مسير انقلاب که ميراث ارزشمند امام خميني بزرگ و شهداي گرانمايه است دعوت ميکنم و شادي روح و علو درجات آنان را از خداوند متعال مسالت مي‌نمايم.

والسلام عليکم و رحمة‌الله
سيّدعلي خامنه‌اي
سي‌ام / ارديبهشت‌ماه / 1396

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست