Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس بی کران به درگاه قادر متعال که عنایاتش را همواره شامل مردم عزیز ما فرموده و این ملت بزرگ را روز به روز سرافرازتر ساخته است.درود بر مردم آگاه و فهیم ایران عزیز اسلامی ، خصوصا اهالی ولایی استان اردبیل که یک بار دیگر در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب، با حضور ارزنده در انتخابات 29 اردیبهشت ،جلوه هایی از همدلی و همبستگی شان را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی گمان حماسه‌ای که امروز با عزم مردم ، در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی رقم خورد، بر افتخارات این مرز و بوم افزود و نمایان ساخت پشتیبانی مردمی، سرمایه انقلاب اسلامی است که یقینا مایه مباهات همه دست اندرکاران و خادمان اجرایی نیز می باشد.

اینک در روز پیروزی ملت عزیزمان ، اینجانبان ، از مشارکت چشمگیر اقشار مختلف مردم و زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات به ویژه ، همکاران ستاد انتخابات استان ، فرمانداری ها و بخشداری ها ، هیات های اجرایی ، هیات های نظارت ریاست جمهوری و شوراها ، بازرسی ، اعضای شعب ، دادگستری ، نیروهای امنیتی و انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه پروردگار سبحان، برای منتخبان مردم ، توفیق روزافزون مسالت می نماییم.

سیدحسن عاملی

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل

مجید خدابخش

استاندار اردبیل

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته اظهار کرد: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، ادامه داد: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

وی به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف خاطرنشان کرد: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 6088373

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود