Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@11:00:59 GMT

اعضای شورای شهر اروندکنار و بهبهان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۳۳۱۳

اهواز- اعضای شورای شهر مرزی اروندکنار و بهبهان بعد از شمارش آرا، معرفی شدند.

به گزارش قدس آنلاین بعد از پایان شمارش آرا، اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اروندکنار معرفی شدند که بر این اساس، جاسم جباری با ۹۸۵ رای، سامی قبطانی با ۷۹۳ رای، غانم حلفی با ۷۸۴ رای، علی سلطان دایر با ۷۸۱ رای و علی بیراتی با ۷۶۸ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالکریم نصاری با ۶۹۳ رای و عبود عبدی بحرانی با ۶۷۱ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر اروندکنار انتخاب شدند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۸ شعبه اخذ رأی در بهبهان خبر داد: در این شهرستان رئیسی ۲۵ هزار و ۹۴۳ رأی و روحانی ۶۳ هزار و ۵۷۶ رأی، میرسلیم

بهبهان

۴۹۳ رأی و هاشمی طبا ۲۵ رأی کسب کردند.

فرماندار بهبهان خبر داد: سیف الله علی نژاد، علی آقاجری، عبدالمجید راوندی، نعمت الله دانایی، محمدهادی روحی پور، فریدون قنواتی و غلامحسین اولادی پور به ترتیب کرسی های اول تا هفتم شورای شهر را به خود اختصاص دادند.

مظفری در پایان بیان کرد: فضل الله تژم، منه طیبی و منصور نصیریان پور به ترتیب سه عضو اول تا سوم علی البدل هستند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز