Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@00:51:53 GMT

نتایج‌ انتخابات شوراهای شهر و روستا در مرکزی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۴۱۵۳

نتایج‌ انتخابات شوراهای شهر و روستا در مرکزی

نتایج پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان های مختلف استان مرکزی مشخص شد. به گزارش جهان نيوز به نقل ازمشرق، نتایج انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای شهرستان‌های مختلف استان مرکزی به شرح زیر است:‌
محلات: غلامعلی یارمحمدی با ۸۰۲۹ رای، وجیهه هاشمی با ۴۰۲۶ رای، قاسم براتی با ۳۶۷۳ رای، اسماعیل مرادی با ۳۴۶۰ رای و علی بخشی با ۲۹۹۶ رای اعضای اصلی شورای شهر محلات انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دلیجان: اعضای اصلی شامل سیدرضا جلالی با ۵۲۰۱ رای، رحمان دلاوری با ۴۶۹۴ رای، مهدی بیگی با ۳۸۳۹رای، سعیدصادقی با ۳۸۳۲رای و محمد رضا خلیلی با ۳۵۷۴ رای هستند.

خمین: محمد بیات با هشت هزار و ۹۸۸ رای، علی بیات با هفت هزار و ۲۷۳ رای، خورشید هاشمی نیا با شش هزار و ۳۲۴ رای، ابوالفضل نجاری با شش هزار و ۲۰۷ رای، علی‌اکبر پروانه رو با شش هزار و ۱۶۷ رای، محمدتقی عظیمی با پنج هزار و ۵۷۴ رای، محمدعلی فرقدانی با پنج هزار و ۵۶۵ رای به‌ عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر خمین انتخاب شدند.

شازند: مهدی علی بخشی با دو هزار و ۶۵۶ رای، سلمان اکبری با دو هزار و ۴۵۸ رای، قاسم کلیایی با دو هزار و ۱۶۵ رای، بهمن ادریسی پور با دو هزار و ۱۵۱ رای و رمضان نجفی با دو هزار و ۳۷ رای اعضای اصلی شورای شهر پنجم شهر شازند هستند.

شهباز: اسماعیل نادی با سه هزار و ۲۰۵ رای، محمدعلی بهرامی با سه هزار و ۱۸۶ رای، مرتضی فتحی با سه هزار و ۱۸۴ رای، محمد امیری با سه هزار و ۱۲۳ رای و علی حسین نظری با دو هزار و ۹۸۶ رای به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای شهر شهباز منتخب شدند.

توره: در شهر توره مهدی نجفی با ۷۴۲ رای، علی اصغر صحرانورد با ۶۸۱ رای، محمود احمدی با ۶۵۴ رای، محسن سهراب نیا با ۶۴۴ رای و اسماعیل ملایری با ۵۸۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

کمیجان: نجف‌علی سلطانی با ۳۰۸۷ رای، محسن کرباسی با ۳۰۷۱ رای، علی اوسط رحیمی پویا با ۲۲۷۶ رای، غلامعلی کمیجانی با ۲۱۰۲ رای، غلامحسین عرفانی راد با ۱۸۸۸ رای، به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کمیجان انتخاب شدند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است