Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@20:50:31 GMT

آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد در ایلام از 1 تیر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۴۲۶۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام، شیرزاد زرگوشی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش ‌و پرورش ایلام اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از 1 خرداد شروع و تا 15 خرداد ادامهخواهد داشت.
وی افزود: همچنین ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم مدارس شاهد از 1 تیر لغایت 14 تیر و در پایه دهم از 7 تیر لغایت 20 تیر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زرگوشی با اشاره به این‌که دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در مدارس شاهد باید به نشانی اینترنتی saja.medu.ir مراجعه کنند،‌ عنوان کرد:‌ دانش‌آموزان پس از ورود کد ملی و سریال شناسنامه می‌توانند سایر مراحل ثبت‌نام را طی کنند.
وی اضافه کرد: همچنین اطلاعات مربوط به ایثارگری افراد در این سامانه موجود است که پس از طی مراحل ثبت‌نام به دانش‌آموز کد رهگیری ارائه می‌شود و پس از اعلام نتیجه قطعی، باید با ارائه مدارک لازم به مدرسه مراجعه کنند و در مدرسه مدارک دانش‌آموز با اطلاعاتی که در سیستم ارائه کرده است، مطابقت داده خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم

از یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز استان خراسان رضوی، حدود ۵ درصد از اتباع ۲۲ کشور هستند.

به بهانه روز معلم به یکی از مدارس اتباع خارجی رفتیم و هر کلاس درسی که سر می‌زدیم در حال تزئین کلاسهای خود بودند؛ دانش آموزانی که هر آنچه در توانشان بود دریغ نکردند تا این روز را در کنار معلم خود جشن بگیرند.

هر کدامشان به نحوی این روز را به معلمان خود تبریک گفتند؛ یکی جمله‌ای در وصف معلم گفت، دیگری دلنوشته ای خواند و دانش آموزانی که معلم را همچون مادر می‌دانستند؛ مادرانی که چه در خانه چه در مکاتب مسئول آموزش نسل آینده این جامعه را برعهده دارند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان نیز در وصف وطن خود همخوانی اجرا کردند.

هم اکنون از ۲۲ کشور جهان در مدارس استان خراسان رضوی در حال یادگیری علم و دانش در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم