Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی دلیگانی تاکید کرد: برای اجرای قول ها و وعده های داده شده، رئیس جمهور باید هیئت وزیران را براساس آنچه که بنا است به آن دست یابد، چینش کند و به حق از وی انتظار داریم پیام 16 میلیون نفر منتقد نسبت به وضع موجود را، شنیده و مورد توجه قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با ناب نیوز ضمن تشکر وقدردانی از حضور ملت ایران که حماسه دیگری آفریدند و با تبریک به فرد منتخب مردم در انتخابات، گفت: این همه حضور پای صندوق های رأی باعث تقویت نظام شد و این برای کشورهای بیرونی، پیام اقتدار جمهوری اسلامی و انسجام ایران را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این دوره، عمده محورهای مباحثات و مناظره هایی که بین کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح شد، توجه به فقرا، توده های مستضعف و مباحث اصلی جامعه مانند مسائل اقتصادی صورت گرفت.

وی افزود: در این زمینه گفتمان خوبی اتفاق افتاد و مناظرات و مجموعه اقدامات قبل از روز رای گیری، به مردم کمک بسیاری کرد؛ اما از رئیس جمهور منتخب انتظار می رود آنچه که در مباحث تبلیغاتی و مناظرات بیان کرده، فراموش نکند و اگر همان موارد را برای ملت ایران انجام دهد، کفایت می کند.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه لازم است موارد مطرح شده مرتب در دست پیگیری باشد، اذعان داشت: در مدتی که مسئولیت داریم، قطعا این مورد را مدنظر خواهیم داشت تا آنچه رئیس جمهور قول داده است، عملیاتی کند.

وی ابراز کرد: طبیعی است که برای اجرای این قول ها و وعده ها، رئیس جمهور باید هیئت وزیران را براساس آنچه که بنا است به آن دست یابد، چینش کند و به حق از وی انتظار داریم پیام 16 میلیون نفر منتقد نسبت به وضع موجود را، شنیده و مورد توجه قرار دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رئیس جمهور منتخب براساس وعده هایی که داده است وزرا را انتخاب کند تا بتواند این قول ها را به نتیجه برساند و به مردم گزارش انجام این موارد را ارائه دهد.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اتفاق دیگری که در این دوره افتاد، این بود که مشخص شد فردی مانند آقای رئیسی آمادگی دارند رهبری مبارزه با فساد های مالی و اقتصادی را در جامعه برعهده بگیرند که این امر بایستی استقرار پیدا کند و این حرکت و پرچم مبارزه، تا محو کل فساد اداری ومالی کشور برزمین نیفتد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود