Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@09:07:47 GMT

رئیس‌جمهور منتخب در ارزیابی چهره‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۴۶۸۹

رئیس‌جمهور منتخب در ارزیابی چهره‌ها

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پس از اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و کسب اکثریت آرا توسط حجت الاسلام حسن روحانی، جمعی از مقامات و شخصیت های سیاسی در پیام های جداگانه ای به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند.



ظریف: مردم با حضور هوشمندانه خود یک بار دیگر اقتدار و امنیت ایران را تضمین کردند
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار عکسی از حضور خود در حسینیه جماران برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: «وامدار همه مردم ایرانیم که با حضور باشکوه و هوشمندانه خود در انتخابات در داخل و خارج از کشور یک بار دیگر اقتدار، امنیت و سربلندی ایران و ایرانی را تضمین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ابتکار: همه مردم بزرگ ایران پیروز میدان هستند
معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:همه مردم بزرگ ایران پیروز میدان، با تدبیر و امید و دولتی صد درصدی، دوباره ایران، برای ایران. ابتکار همچنین در پیامی توئیتری نوشت: طلوع صبح امید مبارک باد.خدایا شکر، درود بر مردم فهیم و استوار ایران.

ابوطالبی: کینه های احتمالی را از سینه ها پاک کنیم
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در توئیتر خود نوشت: انتخابات، باحضورپرشکوه و بی سابقه مردم و تلاش بی مثال برای پیروزی به پایان آمد؛ این تلاش ستودنی برای آگاهی ملی وآزادی انتخاب، برشما مبارک باد. وی اضافه کرد: انتخابات، صحنه رودررویی های سیاسی و کلامی است و عرصه سخن های فراوان؛ و این واقعیت، خدای ناکرده ممکن است به نارضایتی، کدورت و رنجش خاطر بینجامد. معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: من به سهم خود اگر مطلبی نوشته، بزرگی را رنجانده، هواداری را ناراحت کرده وسبب رنجش خاطر و یا بروز غمی شده ام، صمیمانه پوزش خواسته و حلالیت می طلبم. ابوطالبی یادآور شد: اکنون زمان کار و تلاش دوباره برای ساخت کشور عزیزمان ایران است؛ کینه های احتمالی را از سینه ها پاک کنیم و یک دل و یک رنگ دست دردست هم نهیم به مهر و باقدردانی ازحضور و مبارزه پرشور مردم، یکپارچه، رو به سوی آینده با انسجام و وحدت ملی و برای آزادی، امنیت و آرامش، میهن خویش را کنیم آباد.

سردار دهقان: راهی که دولت یازدهم در پیش گرفته است همچنان مورد تایید قاطبه ملت ایران قرار دارد
وزیر دفاع با انتشار پیامی از حضور بی نظیر، وحدت بخش و دشمن شکن ملت آگاه، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور قدردانی کرد. دهقان همچنین با تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به وی و ملت رشید ایران گفت: اعتماد مجدد و رای دوباره مردم به رئیس جمهور منتخب نشان داد، راهی که دولت یازدهم برای پیشرفت و تعالی کشور در پیش گرفته است همچنان مورد تایید و پشتیبانی قاطبه ملت ایران قرار دارد که باید در دولت دوازدهم با شتاب بیشتری تداوم یابد.

عارف: جا دارد جوانان متخصص جایگاه ویژه ای در دولت داشته باشند
محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز در پیامی پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت و تصریح کرد: همان‌گونه که مستحضر می‌باشید در پیروزی جناب‌عالی جوانان فهیم کشورمان سهم بالایی داشتند و الحق سنگ تمام گذاشتند؛ جا دارد در دولت دوم شما جوانان متخصص جایگاه ویژه‌ای داشته باشید چرا که تجربه نشان داده است هر کجا به جوانان اعتماد کردیم نتیجه‌بخش بوده است.

مطهری: برنده انتخابات آیت ا... هاشمی رفسنجانی است
به گزارش ایلنا، علی مطهری در توئیتر خود نوشت: برنده انتخابات آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی است که گفت من دیگر به خاطر آگاهی مردم برای آینده انقلاب اسلامی نگرانی ندارم.

جلالی: مجلس تعامل سازنده‌ای با دولت جدید برای بهبود مشکلات مردم به ‌عمل خواهد آورد
کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک به حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب تشریح کرد: مجلس شورای اسلامی در این برهه، همانند دولت یازدهم، تعامل سازنده‌ای را با دولت جدید برای اصلاح امور و بهبود مشکلات مردم به ‌عمل خواهد آورد. بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس نیز ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد: باید از این به بعد رقابت‌های انتخاباتی جای خود را به رفاقت دهد.

زاکانی: عهد اخوت ما با جنابعالی تا نقطه ای خواهد بود که از خط انقلاب و مردم جدا نشوید
علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس با صدور پیامی انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت و افزود: جناب آقای روحانی باید بدانند اعتراضات جبهه انقلاب به تخلفات صورت گرفته از مجاری قانونی دنبال خواهد شد و دلدادگان به انقلاب اسلامی مثل فتنه گران، آسمان ریسمان نخواهند کرد تا برای قدرت طلبی چند روزه دنیای خویش با سرمایه های معنوی و مادی مردم رشید ایران بازی نموده و با دروغ گویی ها و تهمت زنی های بسیار، قابلیت های فوق العاده چهل میلیون رای را در سال 88 از بین ببرند. وی افزود: آنچه مهم است مصالح انقلابی و منافع ملی است و در این راه همه ظرفیت های جبهه انقلاب در خدمت شما برای اعتلای ایران اسلامی است و بالطبع عهد اخوت ما نیز با جنابعالی تا نقطه‌ای خواهد بود که از خط مستقیم انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز جدا نشوید.

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان: با پشتوانه رای مردم در ایجاد رونق اقتصادی و برطرف کردن تمامی آثار حوادث ٨٨ توجه ویژه‌ای داشته باشید
شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هم در پیام خود تصریح کرده است: امیدواریم حضورگسترده و مشارکت هدفمند آحاد مردم کشورمان در خلق حماسه ٢٩اردیبهشت ٩٦ ...فرصتی را برای جناب عالی فراهم سازد که بتوانید ضمن تداوم اهداف و برنامه‌های قبلی و نیز پیگیری تصمیمات موفق دوره یازدهم، نسبت به تسریع در امر رونق اقتصادی و اهتمام بیشتر به اشتغال جوانان و معیشت مردم، استفاده از جوانان و زنان در ساختار دولت، پیگیری لغو تحریم‌های ظالمانه غیر هسته‌ای از طریق توسعه و تقویت دیپلماسی گفتگو با دنیا، برطرف کردن تمامی آثار و پیامدهای ناگوار حوادث ٨٨ به ویژه رفع حصر محصوران با رایزنی، اعتمادسازی و حسن استفاده از اختیارات قانونی و تجارب گذشته توجه ویژه‌ای بفرمایید.

سیدحسن خمینی: جای خالی آقای هاشمی امروز بیشتر احساس می شود
به گزارش جماران، سید حسن خمینی نیز در اینستاگرام خود نوشت: حضور حماسی و افتخار آفرین مردم ، از انتخابات دیروز یک نقطه درخشان در تاریخ ایران ساخت. دیروز شما ،فردای همه ایرانیان را رقم خواهد زد. جای خالی آقای هاشمی امروز بیشتر احساس می شود.

حکیمی پور: کاندیداها به کمک رئیس‌جمهور منتخب بیایند
احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت نیز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب رئیس‌جمهور تمامی مردم است، گفت: در نظام‌هایی از جمله جمهوری اسلامی که مبتنی بر آرای مردم شکل گرفته است بعد از اعلام رسمی نتایج انتخابات، رقیبان به کاندیدای پیروز تبریک می‌گویند و اعلام کمک و همکاری می‌کنند. وی تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری رقابت‌های تنگاتنگ و پرشور دوره تبلیغات را کنار بگذارند و با یکدیگر دست برادری و همکاری دهند و برای حل مشکلات کشور به کمک رئیس‌جمهور منتخب بیایند.

سردار غیب پرور: بسیج مهیاست تمام ظرفیت های مردمی خود را برای مشکلات مردم به خدمت درآورد
به گزارش فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز طی پیامی نوشت: اینجانب به رئیس جمهور منتخب اعلام می نمایم که بسیج ده ها میلیونی، همان گونه که در تنگنای جنگ تحمیلی و در پی ناکافی بودن ظرفیت های کلاسیک نظامی، توانست با حضور اقشار مختلف مردم، ورق را به نفع انقلاب اسلامی برگرداند، مهیاست تا در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز تمام ظرفیت های مردمی خود را برای رفع مشکلات و عبور از موانع و دست‌یابی به فتح و ظفر بسیج نموده و توان بی بدیل خویش را در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور به خدمت در آورد. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در بیانیه‌ای تأکید کرد: بسیج دانشجویی پیشاپیش ضمن تبریک به منتخب قانونی ملت ایران، اعلام می‌دارد طبق رویه همیشگی خود تمام توان اجرایی،نخبگانی و مشورتی خود را در اختیار دولت آینده قرار خواهد داد و در راه پیشرفت کشور و کمک به دولت محترم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

تاجزاده: گفتمان پیروز انتخابات با تقسیم‌بندی مردم مخالف است
سیدمصطفی تاج‌زاده،فعال سیاسی اصلاح طلب هم در گفت‌وگو با ایلنا با تاکید بر اینکه پیروزی روحانی در این انتخابات تنها پیروزی یک فرد نیست، ابراز داشت: آقای روحانی رای اعتماد اکثر ایرانیان را گرفت اما ۲۹ اردیبهشت پیروزی یک گفتمان هم بود و نشان داد که اکثریت رای‌دهندگان گفتمان اصلاحات را ترجیح می‌دهند. تاج‌زاده با بیان اینکه در این گفتمان همبستگی، وحدت و آشتی ملی حرف اول را می‌زند، یادآور شد: این گفتمان با تقسیم‌بندی مردم، به گونه‌ای که قشرهایی از مردم را در برابر قشرهای دیگر قرار دهد مخالف است. گفتمانی که رقیب و حتی مخالفان را به رسمیت می‌شناسد تا با حفظ امنیت و آرامش جامعه بتوانند با بازی برد- برد حداقل منافع طرفین و در مجموع منافع ملت ایران را تامین کند.

خراسان

202

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت؛

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

- باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.


جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم ۳۴ ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903299

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است