Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@07:12:51 GMT

«جمنا» پيروزي روحاني را تبريک گفت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۵۴۷۱

خبرگزاري آريا - جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي (جمنا) با صدور بيانيه اي پيروزي در رقابت هاي انتخاباتي و جلب اعتماد مردم براي ادامه خدمت در جايگاه رياست جمهوري را به حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهور منتخب تبريک گفت.

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي (جمنا) با صدور بيانيه اي پيروزي در رقابت هاي انتخاباتي و جلب اعتماد مردم براي ادامه خدمت در جايگاه رياست جمهوري را به حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهور منتخب تبريک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به گزارش کانال تلگرام جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي، در بيانيه «جمنا» درباره انتخابات رياست جمهوري دوازدهم آمده است: ملت شريف ايران، حضور پرشور شما در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا بار ديگر چشم جهانيان را به خود خيره کرد.

بدون شک خلق اين حماسه که در پرتو رهنمودهاي مقام معظم رهبري و موقع شناسي شما مردم بصير ايران به رغم تبليغات گسترده دشمنان براي دور کردن شما مردم از صندوق هاي راي صورت گرفت، پيروزي ديگري براي نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران رقم زد.

جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي پيروزي در رقابت هاي انتخاباتي و جلب اعتماد مردم براي ادامه خدمت در جايگاه رياست جمهوري را به رئيس جمهوري منتخب حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني تبريک مي گويد.

همچنين تقدير و امتتان خود را از نامزدهاي مورد تاييد جبهه مردمي نيروهاي انقلاب به ويژه حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي و محمدباقر قاليباف که با حضور، تلاش و از خود گذشتگي، بسترهاي خلق نشاط سياسي، ارائه الگويي ماندگار از رقابت پاک انتخاباتي و نمايندگي از مطالبات واقعي مردم و در نهايت خلق حماسه ماندگار 29 ارديبهشت را فراهم آوردند، ابراز مي داريم و نيز از همدلي و همراهي ساير نامزدهاي محترم جبهه که در فرايند رسيدن به وحدت و حمايت از نامزد نهايي، تلاش وافر داشته و به گرم شدن فضاي انتخابات کمک کرده اند، تشکر مي کنيم.

سخن مشترک همه نامزدهاي رياست جمهوري، حل مشکلات اقتصادي کشور بخصوص بحران بيکاري و رکود، مشکلات زيست محيطي و رفع ناهنجاري هاي اجتماعي بود.

حال که رقابت هاي انتخاباتي به پايان رسيده و مردم همانند دوره هاي گذشته فرصت دوباره اي به دولت مستقر براي تکميل برنامه ها و اقدامات خود داده اند، از رئيس جمهوري منتخب مي خواهيم با تکيه به توان داخلي و ظرفيت عظيم جوانان کشور اقدام موثر و عاجلي براي حل مشکلات اقتصادي و اجتماعي مردم صورت دهد.

از آنجا که موفقيت دولت ها را موفقيت نظام اسلامي و در جهت منافع مردم مي دانيم آمادگي خود را براي کمک به دولت منتخب براي حل مسائل اصلي کشور اعلام مي داريم.

دکتر حسن روحاني با بيش از 23 ميليون راي و کسب 57 درصد آرا به عنوان رئيس جمهور منتخب مردم ايران معرفي شد.

ايرنا
202


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد