Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح ضیافت الهی از ششم خرداد تا چهارم تیرماه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نور الله جنتی پور ظهر یکشنبه در نشست خبری افزود: برنامه های مختلفی در قالب طرح ضیافت الهی برگزار می شود.

جنتی پور تاکید کرد: ۶۰ مبلغ در راستای خدمات رسانی در ماه مبارک رمضان به بقاء متبرکه اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی پور افزود: برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های مبلغین با هدف گذاری هایی مانند بیان احکام، مشاوره و ... انجام می شود.

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان انجام سخنرانی، بیان احکام، قرائت دعا، برنامه های جزء خوانی، تفسیر و برنامه های اخلاقی نیز جزء فعالیت های این ایام قرار دارد.

جنتی پور از برپایی نماز جماعت در هر سه نوبت در بقاء دارای ظرفیت خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: عطر افشانی و غباروبی بقاء متبرکه تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره قرائت، حفظ و مفاهیم برای جوانان و نوجوان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این گروه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزاری محافل انس با قران را از محوری ترین برنامه های مورد نظر در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: محافل انس با قران با حضور قاریان کشوری برگزار می شود.

جنتی پور با اشاره به اهمیت و فضیلت شبهای قدر از برگزاری مراسم شبهای قدر با اجرای برنامه های مختلف خبر داد.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ وقف گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در ضیافت الهی انجام خواهد شد.

جنتی پور بر ترویج فرهنگ وقف در جهت توسعه امورات قرانی تاکید کرد وافزود: ترویج سفره های افطاری ساده نیز در این ایام انجام می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیره استان گفت: برپایی خیمه های معرفت در استان در ایام ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

جنتی پور افزود: این خیمه ها در مناطق گردشگری برپا می شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چهار کنکوری متخلف

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود ۵۰ داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

به گزارش فارس، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.

وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.

رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند، اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد