Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شریان نیوز،حجت الاسلام سید نور الله جنتی پور ظهر یکشنبه در نشست خبری افزود: برنامه های مختلفی در قالب طرح ضیافت الهی برگزار می شود.

جنتی پور تاکید کرد: ۶۰ مبلغ در راستای خدمات رسانی در ماه مبارک رمضان به بقاء متبرکه اعزام می شوند.

جنتی پور افزود: برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های مبلغین با هدف گذاری هایی مانند بیان احکام، مشاوره و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام می شود.

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان انجام سخنرانی، بیان احکام، قرائت دعا، برنامه های جزء خوانی، تفسیر و برنامه های اخلاقی نیز جزء فعالیت های این ایام قرار دارد.

جنتی پور از برپایی نماز جماعت در هر سه نوبت در بقاء دارای ظرفیت خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: عطر افشانی و غباروبی بقاء متبرکه تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره قرائت، حفظ و مفاهیم برای جوانان و نوجوان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این گروه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزاری محافل انس با قران را از محوری ترین برنامه های مورد نظر در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: محافل انس با قران با حضور قاریان کشوری برگزار می شود.

جنتی پور با اشاره به اهمیت و فضیلت شبهای قدر از برگزاری مراسم شبهای قدر با اجرای برنامه های مختلف خبر داد.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ وقف گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در ضیافت الهی انجام خواهد شد.

جنتی پور بر ترویج فرهنگ وقف در جهت توسعه امورات قرانی تاکید کرد وافزود: ترویج سفره های افطاری ساده نیز در این ایام انجام می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیره استان گفت: برپایی خیمه های معرفت در استان در ایام ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

جنتی پور افزود: این خیمه ها در مناطق گردشگری برپا می شوند.

مهر

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان  با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.
ولی موسوی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد.
وی دیدار معلمان با مقام معظم رهبری در ۱۲ اردیبهشت، نشست خبری با خبرنگاران با هدف تبیین برنامه‌های هفته معلم، برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه در رابطه با معلم را، از جمله برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، مسابقات کتابخوانی از کتب استاد شهید مطهری و تجلیل از ۱۰۲ نفر از معلمان و مدیران نمونه استانی و شهرستانی را، بخش دیگری از برنامه‌های هفته معلم در استان است.
موسوی، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی را، از مهمترین رسالت‌های معلمان عنوان کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت در آبادانی ایران اسلامی نقش تاثیر گذاری دارند که در این راستا معلمان نقش محوری دارند.
 وی از استاد شهید مطهری به عنوان یک الگوی تمام عیار برای معلمان یاد کرد و افزود: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به خوبی به رسالت خود عمل کنند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سجایای اخلاقی شهید مرتضی مطهری نیاز امروز جامعه ما است بیان کرد: این شهید گرانقدر، کار‌های عمیق فکری در حوزه تعلیم و تربیت دارد که باید بیش از هر زمان دیگری به آن توجه شود.
وی در پایان از مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته معلم خبرداد و گفت: درهفته گرامیداشت مقام معلم ۴۰۰ برنامه در استان اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح