Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:26:44 GMT

لیگ قهرمانان آسیا/سرمربی العین: استقلال را شکست می دهیم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۶۰۸۹

لیگ قهرمانان آسیا/سرمربی العین: استقلال را شکست می دهیم

«زولان مامیچ» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در تهران گفت: دیدار سخت و مشکلی مقابل استقلال داریم و برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم، زیرا بازیکنان خوب و کاملی دارند و البته از این تیم به خوبی شناخت داریم.
وی اظهار داشت: برای تیم العین مهم است که در نیمه نخست با تمرکز بازی را اداره کند تا نتیجه قابل قبولی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ورزشگاه آزادی شرایط خوبی دارد که می توان از هر دو تیم بازی زیبا و قابل قبولی انتظار داشت و امیدواریم با پیروزی به خانه برگردیم.
سرمربی تیم فوتبال العین درباره فضای ورزشگاه آزادی و اینکه چقدر به پیروزی خوشبین است، افزود: تیم خود و حریف را به خوبی می شناسیم و از هم اکنون نمی توان در باره شرایط ورزشگاه صحبت کرد. اما اطمینان داریم برای پیروزی به تهران آمدیم.
وی درباره نبود ناصر الشرمانی در ترکیب تیم العین و تاثیر آن بر تیم گفت: این بازیکن در مصاف با ذوب آهن نیز بازی نکرد، قطعا سایر بازیکنان به خوبی جای وی را پر خواهند کرد.
مامیچ در پاسخ به این سئوال که پیشتر گفته بود استقلال را در تهران زمین گیر می کند، بیان داشت: هر مربی یا بازیکنی در جهان می خواهد پیروز هر رقابتی در زمین فوتبال باشد، هدف تیم ما پیروزی است و این هدف کاملا روشن است.
«محمد خلدان» هافبک تیم العین نیز در این نشست گفت: هدف از حضور ما در ایران پیروزی مقابل استقلال است و مطمئن هستیم به این هدف نایل می شویم.
وی در خصوص شناختش از تیم استقلال گفت: سرمربی استقلال را نمی شناسم اما می دانم که این تیم هوادارن زیادی دارد.
بازیکن تیم فوتبال العین در باره اینکه بازیکنان چقدر به پیروزی ایمان دارند، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای پیروزی مقابل استقلال را انجام داده ایم و امیدواریم به این هدف برسیم.
دیدار رفت دو تیم استقلال تهران و العین امارات در مرحله حذفی لیگ قهرمان فوتبال آسیا،‌ فردا دوشنبه از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**
خبرنگار: محمد مهدی موذن انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم

سال 2000 در چنین روزی و در چارچوب دور رفت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 1999/00، والنسیا در ورزشگاه خانگی خود، مستایا به مصاف تیم بارسلونا رفت.

دانلود (42.9MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد