Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@22:37:03 GMT

سرمربی العین:استقلال یک تیم عصبی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۶۶۵۳

سرمربی العین:استقلال یک تیم عصبی است

زوران مامیچ سرمربی تیم فوتبال العین با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می‌آید:

استقلال یک تیم عصبی است

ما یک برنامه خیلی سنگین و سخت داریم. برای تیم استقلال احترام قائل هستیم. استقلال بازیکنان و تیم بسیار خوبی است اما برای انها احترام قائل هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها یک تیم عصبی هستند و ما به خوبی بازیکنان آنها را می شناسیم. مهم ترین موضوع برای ما این است که بتوانیم نیمه اول را به اتمام برسانیم و می خواهیم در اینجا یک نتیجه ی خوب کسب کنیم. می خواهیم بازی را اداره کنیم و تمرکز خود را حفظ کنیم. موضوعی که من را تحت تاثیر قرارداده است، شرایط ورزشگاه است. مطمئن هستم که یک بازی خوب و قشنگ را خواهیم داد و مطمئن هستم با یک نتیجه ی خیلی خوب با شادی به خانه باز خواهیم گشت.

می خواهیم برنده باشیم

ما استقلال را می شناسیم و می دانیم کجا بازی می کنیم. آمده ایم که در تهران برنده باشیم اما نمی توانیم نتیجه را پیش بینی کنیم. استقلال را خوب آنالیز کرده ایم اما نمی توانیم نتیجه را پیش بینی کنیم.

موضوع شمرانی سیاسی است

ناصر الشمرانی مقابل ذوب آهن نیز بازی نکرد و دلیل عدم حضور او مسائل سیاسی بین دو کشور است و من اجازه ندارم درباره ی آن صحبت کنم. ما بدون او نیز برابر استقلال بازی می کنیم.

با برانکو مشورت نکردم

من اصلا با برانکو صحبت نکردم زیرا نیازی به این موضوع نیست. استقلال تیمی است که همه آن را می شناسند. موضوع مهم این است که من با برانکو در این مورد تماس نداشتم. ما دوستان خوب و قدیمی هستیم اما این موضوع که با برانکو در این باره صحبت نکردم. استقلال تیم بزرگی است و نیازی نیست از کسی درباره ی این تیم اطلاعات بگیریم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!

به گزارش "ورزش سه"، رم یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی یوونتوس به میدان برود و امیدوار است که بتواند سه امتیاز مهم این بازی را به دست آورد.

جالوروسی در حال حاضر با 59 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و بازیکنان این تیم در تلاش هستند که بتوانند فاصله‌شان با آتالانتا را کم کنند و سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را به دست آورند.

ده‌روسی در نشست خبری پیش از این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« امروز تحلیل بیشتری از شرایط فیزیکی بازیکنان خواهیم داشت. مشکلات کوچکی وجود دارد که از روز پنجشنبه همراه ما بوده‌اند. اما ما تیمی منسجم هستیم و در طول سال‌های مسیرهای طولانی در اروپا را پشت سر گذاشته‌ایم. حالا باید چند بازی بزرگ دیگر برگزار کنیم. امروز مسائل را با دقت بیشتری تحلیل خواهیم کرد اما هیچ مصدومیت جدی‌ای وجود ندارد.»

او درباره شرایط سخت مکس آلگری در یوونتوس گفت:« او با آرامش با ما روبرو شد و باعث شد که فوتبال ایتالیا از نو ساخته شود و همیشه این تیم را در بالاترین سطح مدیریت کرد. احساس همدردی بسیاری با او دارم چون با پدرم بازی کرده است. نتیجه محور یا سیستم محور مهفومی است که عملا وجود ندارد.

من دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. مورینیو، آنچلوتی و آلگری در بالاترین سطح مربیگری کرده‌اند. یووه تیمی است که دوران خوبی نداشته اما ما می‌دانیم که آنها می‌خواهد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کنند. باید نمایش استثنائی دیگری داشته باشیم و هواداران باید در این راه به ما کمک کنند.»

این مربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال که آیا رم از بین سری آ یا لیگ اروپا کدام را ترجیح می‌دهد اضافه کرد:« صعود به فینال از قبل سخت‌تر شده اما غیرممکن نیست. لورکوزن 47 بازی است که نباخته است. این کار بسیار دشواری است اما ما می‌توانیم انجامش دهیم. این کار را در زمان بازی من در رم انجام دادیم و دیدیم که آتالانتا هم لیورپول را شکست داد.

لیگ هم برای ما بسیار مهم است. تصمیماتی در این باره خواهیم گرفت. یازده نفر نمی‌توانند همیشه بازی کنند. انتخاب‌هایی هست که باید انجام شود. ما از هیچ یک از دو هدفی که داریم دست نمی‌کشیم.»

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • آغاز برداشت گل گاوزبان اشکو در نکا
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!