Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@12:11:08 GMT

برگزاری آزمون «اعزام معلمان به خارج » در آذر ماه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۶۶۸۸

برگزاری آزمون «اعزام معلمان به خارج » در آذر ماه

ایران اکونومیست - معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور در آذرماه امسال خبر داد.

سیدعلی حسینی ، در پاسخ به اینکه آیا امسال آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور برگزار می‌شود؟ اظهار کرد: بله قطعا امسال آزمون برگزار می‌کنیم. در حال حاضر مشغول بازنگری در آیین نامه اعزام هستیم که تا پایان مرداد یا اوایل شهریور آماده و ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس حتما در اواخر آبان یا آذرماه امسال آزمون اعزام را برگزار می‌کنیم تا نیروی مورد نیاز برای سال تحصیلی 98-97 را تامین کنیم.

معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در چند سال اخیر آزمون اعزام نداشتیم گفت: آخرین گروه قبول شدگان آزمون سال 90 هم امسال به مدارس خارج از کشور اعزام خواهند شد.

حسینی ادامه داد: بنا داریم هر دوسال یا سه سال یکبار آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور را برگزار کنیم. سالانه به حدود 200 تا 280 نیرو نیاز داریم که البته بستگی به تعداد دانش‌آموزان خارج از کشور ما دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون